Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snyd med MasterCard i netbutik!

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Nu håber jeg sandelig at vore nye bruger på Amino har reelle hensigter med disse spørgsmål Smile

For lige nu begynder det at ligne en tråd med gode råd til kortsvindel på nettet..

Sjovt nok sad jeg med samme følelse, da der var mange spørgsmål, som intet har med kortholder reelt at gøre...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:32

Fashion-Seller:

Sjovt nok sad jeg med samme følelse, da der var mange spørgsmål, som intet har med kortholder reelt at gøre...

Lige præcis. Og der er en del ting mere,der får mine indre advarselslamper til at lyse. Men jeg er også en mistroisk halvgammel mand Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:35

Min første tanke.

Kort mistet på diskotek

Så spørges der til hvis kortet bruges i udland

De to ting har intet med hinanden at gøre eller ?

Alle spærre normalt sit kort når man ser det er væk og så kan det ikke bruges !!.

Står man og filmer folks kode i spejle eller bare ved automat ja så skal man sku også være hurtig hvis man skal have fat i kort og misbruge det..

mikkel

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:39

igang:

Lige præcis. Og der er en del ting mere,der får mine indre advarselslamper til at lyse. Men jeg er også en mistroisk halvgammel mand Big Smile

Der er mange ting, som der kunne findes svar på, hvis vedkommende blot læste kreditkort kontrakt...

Men en ting er i hvertfald sikkert, og det er at. hvis personen bag profilen vil svindle, så er vedkommende ik særlig godt inde i flere vigtige ting, og det kan derfor blive fatalt...

Men det er da altid godt, at jeg ik sidder som den eneste med den følelse, som du beskrev ;D

Tilmeldt 30. Apr 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:39

Jeg ville bare høre for at være sikker på hvordan man stod i de forskellige situationer... :-/ ... ved ikke hvad jeg ellers skal skrive til det i skriver!

Jeg fandt denne side på Google, og tænkte at det kunne være, at der var nogen der kunne svare på mit spørgsmål her. :-)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

EberH:

Jeg fandt denne side på Google, og tænkte at det kunne være, at der var nogen der kunne svare på mit spørgsmål her. :-)

Jeg skal starte med at sige, at jeg selvfølgelig ikke beskylder dig for noget. Men det er svært ikke at være lidt skeptisk, når du bl.a. interesserer dig en del for hvor meget der gøres for at spore ip adresse m.m.

Derudover er du helt ny bruger, der opretter en profil udelukkende for at spørge (dybt) til dette.

De gange jeg har kigget, har du været online det meste af dagen. Det er der ikke noget galt i, for det er et spændende forum :o) Men du deltager ikke i andre tråde, så virker det umeddelbart som om det er mere en almindelig nysgerrighed.

Og så hører dine spørgsmål selvfølgelig retteligt til i banken, da det er dem der bedst kan svare på dine spørgsmål.

Så det er ikke for at bringe speciel mistro over dig, men jeg synes der er en del der bør virke tankevækkende hos os alle. Og jeg ville være rigtig ked af at hjælpsomme Aminoer riskierer at deres hjælpsomhed bliver brugt imod dem selv.

Og filmen knækkede fuldstændig da Mikkel (i en god mening) begyndte at forklare hvor let man kunne komme udenom diverse udfordringer :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Apr 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:59

Ok, jeg beskylder skam heller ikke jer for noget. ;-) Og kan godt se at det måske er lidt mærkeligt. Jeg har siddet ved computeren og arbejdet hele dagen, og har derfor haft mulighed for at tjekke hver gang der blev skrevet noget nyt. :-)

Jeg har ikke engang kigget i nogle af de andre tråde nej... som sagt valgte jeg bare det her sted fordi at det kunne være i kunne hjælpe, frem for at tage ned og snakke med dem i banken, eller side over telefonen hvor jeg måske ikke lige havde tid til at fremfører lange samtaler.

Og sandsynligheden for at jeg bruger dette forum igen er nok heller ikke så stor. IKKE fordi at I har skræmt mig væk eller noget! :-P Men det er ikke lige et sted hvor jeg ellers ville søge efter information, eller noget i den stil. :-) Men det virker ellers som et godt og hyggeligt forum i har her.

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)