Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg lige få lidt feedback på mit design marjoe.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige leget lidt med designet, jeg selv syntes det er rimelig sejt, men hvad syntes i kære venner og kollegaer.

www.marjoe.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:19

Super sej side godt gået den er sådan set næsten perfekt  side.Smile

sikke mange smykker du har  , det er stort arbejde med unikke tekster til alle disse produkter

Nederste på siden næsten alle sider ens tekst korte tekst om smykker

alle sider ens samme CVR nummer og telefon nummer

lig det ens tekster i et billedet eller lav unik tekst til hver underside

Det var eneste jeg ville lave , super fed hjemmesidenSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:37

Jeg tog mig selv i at kigge på Jeres 'sider' i sted for indholdet, så jeg ville tone Jeres Honeycomb (som er lidt for 'hakket'  på de lige linjer) lidt ned. Ellers fint.

Jeg ville arbejde en del med teksterne......det kan godt blive for 'trend' eller for 'fede' + sammensatte ord skal være sammensatte osv.

Held og lykke med projektet ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 10:11

Ja der er ikke så meget pis der - sådan skal det være :)

Som en anden er inde på ville jeg dog lige kigge lidt på jeres baggrund - den stjæler for meget opmærksomhed og så "aligner" den ikke skidegodt.

Men bortset fra den mindre skønhedsfejl skulle det undre mig meget hvis den webshop ikke konverterer ganske fornuftigt :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 13:24

Ja den med trend og super fede, har jeg set og vil gøre noget ved ..hvad er Honeycomb???? ja undskyld jeg spørger..

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 13:28

Jeg var nu ellers så stolt af min baggrund, syntes den giver en god 3D effekt, men syntes i den tager for meget fukus .... hvordan ville i lave den, skal den være ensfarvet, og hvilken ... skal den køres ned så disse kasser er mindre??

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 13:30

Hvad så med med menuerne, som også følger med på alle siderne?

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 13:41

Hej Marjoe,

Baggrunden synes jeg måske er lidt for iøjnefaldende, men omvendt passer stilen jo meget godt til din shop. Måske den bare skulle være en lille smule mindre. Men jeg faldt lige over lidt andre ting:

Jeg synes du skal kigge lidt på dine billeders størrelse. Når man klikker ind på nedenstående link, er der vildt mange flotte varer, men når billederne er så forskellige i størrelsen, så bliver det hurtigt lidt rodet at kigge på. Var de ens, så ville det være meget mere roligt for kundens øjne. 

http://www.marjoe.dk/shop/armbaand-69c1.html

Overvej at smide et telefonnummer i bunden af din side. Så er kontaktoplysningerne altid synlige. Hvis nu kunden er interesseret i et smykke, men har et lille spørgsmål inden der skal købes, så skal kunden klikke væk fra produktet for at finde dit telefonnummer. Chancen for at vedkommende ikke kommer tilbage er ret stor.

Ret dit link til forsiden: Når jeg står på denne side: http://www.marjoe.dk/shop/oerering-sterling-1stk-1454p.html og klikkker på dit logo så åbner din side i en ny side.

Nå, men det var lige hurtigt mine 5 minutter. Håber du kunne bruge det.

God søndag

/Peter

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:12

marjoe:

Ja den med trend og super fede, har jeg set og vil gøre noget ved ..hvad er Honeycomb???? ja undskyld jeg spørger..

Det er møstret i din baggrund..........bikubemønster ;o)

Det er lidt utydeligt og kontrasten er for stor, så det netop tager fokus. Måske hvis det var skarpt og lidt mørkere, så det bliver en baggrund.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 17:29

Var dette lidt bedre, eller er det ikke helt det du mener.

www.marjoe.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)