Hej,Jeg, 12 år og min gode ven på 14 år har altid fascineret os for handel og den slags.. Vi har prøvet alt fra at købe slik på loppemarkeder og samle æbler til at sælge.Men nu er vi blevet lidt større, og er derfor, som mange andre børn, begyndt at bruge Internet meget. Nu har vi tænkt os at starte med at sælge over der. Vi har lavet lidt handel med ting vi har købt i Kina engros.. Så vi har faktisk tjent de første penge. Vi har som plan at tjene en del penge, og til sidst investere i en god idé. Vi tænker, som det er nu, at lave en hjemmeside og sælge derover. Men hvor skal vi starte? Vi har en del ting at sælge.. Men ellers, hvad er de næste skridt vi kan tage?Jeg håber der er nogle der har et godt svar på spørgsmålet! På forhånd tak! |
Hej August
Det er bare super sejt, at I allerede begynder at tænke på at arbejde selvstændigt i så ung en alder.
Så velkommen på Amino - stedet hvor alt kan ske.
Det vigtigste du skal gøre er, at finde ud af, om der er et marked for de produkter du vil sælge.
Det næstvigtigste er, til at begynde med, at finde en niche, hvor der ikke er alt for mange konkurrenter.
Jeg har skrevet en masse artikler du kan læse og videoer, du kan se på www.MarketingMagasinet.dk hvor du kan finde ud af mere.
Hav det Cool
Venlig hilsen,
Christian