Hej Folkens.. Det er gået op for mig at min hjemmeside vidst slet ikke har: META title META discription og Eftersom jeg går udfra disse er yderst relevante kunne jeg godt tænke mig at vide hvilken fil jeg skal oprette disse i? Jeg benytter Prestashop. Samt hvad man skal skrive for at kunne lave dem. Desuden påtænker jeg at få lavet artikler, jeg ved ikke hvor meget disse betyder mht søgemaskine ranking? Men alt andet lige må det betyde en del hvis der er en artikel på min hjemmeside om f.eks. Dørribber eller Crosstrainers Der er tale om min side som sælger motionsudstyr |
Her er en side hvor du kan læse om META koderne:
http://www.siteground.com/metatag_optimization.htm
Ang. indhold på din side. Så er det klart en fordel at du har en masse god information på din side, men de nøgleord du vil findes under. Jeg vil klart anbefale dig at få en blog på selve hjemmesiden, da et blodindlæg bliver optaget i google inden for en times tid, hvis du f.eks. tilmelder dit rss feed til www.overskrift.dk.
Husk at lave bloggen på denne adresse: www.domain.dk/blog - det vil hjælpe resten af din side på google.
Held og lykke med det!
:-)