Sorry men hvorfor overhovedet tænke i de baner? At gå lige til den lovmæssige grænse, og evt skuffe sine kunder, det er i hvertfald ik noget, der giver gode fremtidsudsigter! |
Hej Fashion
Det har du helt ret i :-)
Jeg vil bare gerne kende lidt lovgivning på området..
Der har jo netop været mange dårlige ting med televerden, hvor de er kommet i mediaerne flere gange og utilfredse kunder..
Jeg har f.eks. op til 20% rabat på færgeoverfarter og der skriver jeg 20% rabat, men spørg kunder siger jeg på udvalgte afgange.
Jeg synes det er med at finde balancen, hvor kunden ikke føler sig snydt, men det stadig lyder lige en tand bedre end det er..
Som i f.eks. din signatur skriver du også fra (pris) men fremhæver prisen og ikke fra..
Det er lidt her jeg tænker på hvad der er godt og skidt.
Jeg vil gerne have tilbage vendende kunder og ikke kun engangs kunder, derfor jeg gerne vil finde en balance..
nogen skriver GRATIS, men så kræver der man køber noget mange gange..
mikkel