Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pricerunner og andre?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Hvordan kommer man ind i f.eks Pricerunner, EDBpriser, Hifipriser mm.? ... Har et projekt kørende hvor jeg har mulighed for at kunne sælge nogle bestemte varemærker til gode priser. Dog skal udgifterne holdes nede - så billig markedsføring er essentiel.

Hvis man har varemærker på sin hjemmeside som der er meget traffik på hos google. F.eks. "Pioneer MVH-8200BT" (prøv evt. at google - her er pricerunner nr. 1 ..) - Vil ens side så automatisk blive indekseret? Eller skal man tilmelde sig på nogen måde? Og koster det egentlig noget - har aldrig sat mig ind i hvordan disse sider tjener deres penge..

På forhånd tak for hjælpen ! :)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 16:03

Ja du skal tilmeldes og ja, det koster penge - pr. klik.

der er vidst ikke meget go i pricerunner, kelkoo anbefales derfor i stedet

Tilmeldt 29. Jul 06
Skrevet kl. 09:28

Ok - takker for svaret :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 09:32

Jeg lytter også lige med.

Hvis der er nogle som har haft gode erfaringer med Kelkoo, må de meget gerne dele dem her. :)

Jeg er spændt på at høre om det er besværet værd, da jeg står med et konverteringsproblem, og godt kunne tænke mig at vide på forhånd, hvor meget mersalg Kelkoo har givet andre virksomheder - To avoid wasting my time.

Selv har jeg aldrig brugt det til at søge produkter, men det er måske bare en fejl fra min side.

Tilmeldt 29. Jul 06
Skrevet kl. 09:36

Jeg har heller aldrig brugt det til at søge produkter. Men på mange ting, ligger de (kelkoo, pricerunner mfl.) ofte helt i toppen hos google. Og der får de sandsynligvis rigtig mange klik ind den vej.

Fra Helsingør
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 23:05

Der er nogle forhandlere der får 80-95 procent af deres ordrer via prisportaler som edbpriser, pricerunner og kelkoo, men det koster. EDBpriser tager klikpris, kelkoo og pricerunner afregner efter både CPC og CPA.

Som et alternativ har jeg været med til at starte www.Pribot.dk op. Her er det GRATIS for forhandlerne at ligge.

Det eneste du skal gøre er at melde dig til, og indsende en prisfil i CSV. Så er dine varer på efter næste opdatering.

-Dan

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 23:15

Hej DanB.

Kan du giv et hint og jeres besøgstal?

- Rune

Fra Helsingør
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 23:38

Hej Rune

Vi er slet ikke i nærheden af EDBpriser og Kelkoo etc endnu, men det kommer. Vi har da set op mod 120.000 besøgende om måneden. Vi har dog lavet en omstrukturering som kostede os virkelig dyrt på Google, men vi er på vej op igen. Der er 240 forhandlere på sitet lige nu, og de indberetter omkring 1,5 million forskellige varer, og der kommer hele tiden nye til, så det går støt og roligt fremad :-)

-Dan

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)