Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At blive agent for et tøj mærke - spørgsmaal

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal til at prøve mig med at være agent for et dansk tøj firma som lave t-shirts etc.. Hvad er norrmalt mht tøjkollektionen, som de sender til mig, skal jeg som agent betale for denne kollektion eller skal de stille den til raadighed for mig?

Kan godt forstille mig at det er forskelligt fra firma til firma men er der en lille tommelfingerregel?

Aftalen er at de sender den uden beregning i første omgang og hvis/naar det lykkes mig at faa solgt til butikkerne vil de trække kollektionen's pris fra min provision, saa jeg ikke skal op med penge til at starte med. 

Hvis det ikke lykkedes for mig, ja saa sender jeg bare kollektionen tilbage til dem.

Jeg studser  nu lidt over at jeg skal betale for kollektionen, da jeg ville mene at det var noget som de stillede til raadighed..? 

Paa forhaand tak

Anders

Ps: skal siges at det er et dansk firma og jeg skal prøve at faa det ud i butikkerne i frankrig

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15097
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:29

anderssorensen:

Jeg skal til at prøve mig med at være agent for et dansk tøj firma som lave t-shirts etc.. Hvad er norrmalt mht tøjkollektionen, som de sender til mig, skal jeg som agent betale for denne kollektion eller skal de stille den til raadighed for mig?

Kan godt forstille mig at det er forskelligt fra firma til firma men er der en lille tommelfingerregel?

Aftalen er at de sender den uden beregning i første omgang og hvis/naar det lykkes mig at faa solgt til butikkerne vil de trække kollektionen's pris fra min provision, saa jeg ikke skal op med penge til at starte med. 

Hvis det ikke lykkedes for mig, ja saa sender jeg bare kollektionen tilbage til dem.

Jeg studser  nu lidt over at jeg skal betale for kollektionen, da jeg ville mene at det var noget som de stillede til raadighed..? 

Det er helt normalt... Intet er gratis i denne verden!

Tilmeldt 13. Feb 10
Skrevet kl. 13:33

Fashion-Seller:

anderssorensen:

Det er helt normalt... Intet er gratis i denne verden!

Saa er det afklaret, tak 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15097
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:34

Det er faktisk en god aftale, som du har fået lavet, når der er mulighed for returnering...

Tør man spørge til, hvilken provisionssats du har fået fisket ud af dem? Evt bare i en PB... 

Tilmeldt 13. Feb 10
Skrevet kl. 13:44

Fashion-Seller:

Det er faktisk en god aftale, som du har fået lavet, når der er mulighed for returnering...

Tør man spørge til, hvilken provisionssats du har fået fisket ud af dem? Evt bare i en PB... 

pb sendt

Fra Århus
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 8
Fra  www.casperriis.dk Skrevet kl. 18:20

Hej,

Jeg er også lidt nysgerrig. Og i øvrigt ny her på siden Smile Er selv i gang med et lignende projekt, dog som (nystartet) leverandør. Vil du sende mig en PB også?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)