Golf V5 fra 2001 med 110.000 km og fuld service .. hehe
Men nok om det. Det er ikke direkte køleren der er utæt, det er den lille radiator, hvor luften kommer fra.. Men det burde kun være et problem ved varm luft.. Når du blæser kold luft kommer det jo slet ikke forbi den radiator ?
You see ..
Enten få en af dine kammersjukker med mekaniker viden til at kigge på det, eller som du selv siger, prøv at få den solgt :)
er der overhovedet noget varm luft når du sætter på varm luft? eller blæser den bare kold uanset hvad?
hvis der ikke er noget varm luft kommer der ikke varmt vand ind til kabinen og din termostat åbner ikke op eller din cirkuleringspumpe kører ikke rundt fordi remmen er knækket eller slap måske!
Hvis det kun foregår ved varm luft er det højst sandsynligt din termostat.
Jeg er ikke mekaniker, men har da skruet lidt. Så hvis en mekaniker kyndig kunne bekræfte, må du jo bare på værksted og få skiftet termostaten, eller blot slangerne etc.
nu spørg jeg måske dumt..kan der godt komme en lyd når man har brugt nye bremser og man bremser meget eller lidt hårdt ? der tænker jeg på den lyd der følger hastigheden på dækkene, lyden bliver hurtiger og hurtiger desto hurtigere jeg kører..