Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Offtopic: Hvad gør man ved duggede ruder i bil ?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

kan køleren lave sådan en gentagne lyd ? samme rytme som hvis der sidder en sten i dækket bare anden tone :-)

Jeg vil få den smidt afsted mandag, hader gamle biler..sidste uge var det nye bremser :-)

mikkel

Fra München
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 17:42

Hvis du mangler en bil, sælger jeg faktisk min ?

Golf V5 fra 2001 med 110.000 km og fuld service .. hehe

Men nok om det. Det er ikke direkte køleren der er utæt, det er den lille radiator, hvor luften kommer fra.. Men det burde kun være et problem ved varm luft.. Når du blæser kold luft kommer det jo slet ikke forbi den radiator ?

You see ..

Enten få en af dine kammersjukker med mekaniker viden til at kigge på det, eller som du selv siger, prøv at få den solgt :)

God Weekend

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 17:44

Jeg kender ikke lige nogen med mekanikerhænder ;-) Så det er på værksted igen igen..

Jeg har ikke lige råd til ny bil ;-) Overvejer også tit den gode bus og droppe bilen helt..

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 17:45

er der overhovedet noget varm luft når du sætter på varm luft? eller blæser den bare kold uanset hvad?

hvis der ikke er noget varm luft kommer der ikke varmt vand ind til kabinen og din termostat åbner ikke op eller din cirkuleringspumpe kører ikke rundt fordi remmen er knækket eller slap måske!

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 17:48

hej Thomas

Jo der er varme på bilen :-) Og det er så snart jeg tænder varmen at alle ruder dugger til, det er på max 10 sekunder så kan jeg ikke se ud mere

Mikkel

Fra München
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 17:53

Hvis det kun foregår ved varm luft er det højst sandsynligt din termostat.

Jeg er ikke mekaniker, men har da skruet lidt. Så hvis en mekaniker kyndig kunne bekræfte, må du jo bare på værksted og få skiftet termostaten, eller blot slangerne etc.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 17:57

nu spørg jeg måske dumt..kan der godt komme en lyd når man har brugt nye bremser og man bremser meget eller lidt hårdt ? der tænker jeg på den lyd der følger hastigheden på dækkene, lyden bliver hurtiger og hurtiger desto hurtigere jeg kører..

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 00:51

Hej

Jeg har selv haft samme problem i min gamle saab 900 årg, '94... og det var ganske enkelt (men dyrt) et utæt varmeapperat.

Kunne lyde som at det er tid til at tjekke dit varmeapperat ;-)

dbh

/almulimann

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)