Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skrallespand

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Stubbekøbing
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lejet en forretning, og har nu gentagene gange forsøgt at få et skrallestativ. Min udlejer har hele tiden sagt at hen ville ordne det, man nu har jeg lige modtaget den besked at hvis jeg vil have et skrallestativ sal jeg selv købe et. Er der nogen her der kender reglerne, for jeg mener jo at der skal være et til rådighed til lejemålet.

hilsen

Bellator 

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig bekendt skal man selv sørge for affaldhåndtering ved erhvervslejemål. Det ka jo være alt fra letfordærvelige kødrester til daglige bjerge af papkasser.

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der som ydelse i din lejekontrakt står, at du har betalt for renovation, så har du ret til en skraldespand med afhentning i et erhvervslejemål.

Hvis det ikke er tilfældet, vil jeg gå sammen med de andre lejere, for at lægge pres på udlejer.

Du skal dog vide med de grønne afgifter, er afh. af skrald ikke helt billigt.

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have fat i Borgerservice i den kommune du høre under og tilmeldes renovation. Mener du får stillet affaldsstativ til rådighed - hvis du vil have en større stiger din ugentlige tømnings pris tilsvarende.

 

Fra Stubbekøbing
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen.

Jeg vil nu sørge for at få en skraldespand, da man jo altid har lidt kaffefilter og sådan, uanset hvilken slags virksomhed man har.

hilsen

Bellator

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)