Denne er registreret gennem TDC Webmore, som også benyttes som webhotel. Her ligger firmaets hjemmeside pt. hvorfra e-mailadresserne også er sat op. Abonnementet hos TDC webmore bibeholdes - dvs der betales stadig til webhotellet.
Hvis jeg nu via DK-hostmaster redelegere domænenavnet til gratisDNS.dk vil der så ske ændringer i forhold til styringen af e-mailadresserne?
Hvis nej - så ønsker jeg via gratisDNS at pege domænet www.test.dk hen på et andet webhotel. Vil denne redelegering få betydning for de e-mail adresser der er sat op hos TDC Webmore?
Du skal blot sørge for at have de rigtige MX-records sat op hos din nye dns-udbyder inden du redelegerer, så påvirker det ikke hvor din indgående post ryger hen.
Tak for dit hurtige svar. Som udgangspunkt forstår jeg hvad du mener, men da jeg ikke selv før har prøvet det og at jeg står i en situation hvor der ikke må være den mindste risici for at redelegeringen påvirker den indgående post, vil det være rart med lidt hjælp.
Er det evt. noget som du eller en anden kan være behjælpelig med for et mindre beløb og/eller et par flasker vin?
Tak for dit hurtige svar. Som udgangspunkt forstår jeg hvad du mener, men da jeg ikke selv før har prøvet det og at jeg står i en situation hvor der ikke må være den mindste risici for at redelegeringen påvirker den indgående post, vil det være rart med lidt hjælp.
Er det evt. noget som du eller en anden kan være behjælpelig med for et mindre beløb og/eller et par flasker vin?
De fleste af vore vejledninger kan naturligvis også overføres til andre systemer, det væsentlige er jo sådan set de værdier du putter i de forskellige records.