Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tryk af Visitkort, kuverter, folder m.m.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Nov 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg ved at der er en del folk herinde fra der lave opgaver som Visitkort, kuverter folder m.m.

Vi har p.t. kun logo og firmanavn klar og skal hurtigst muligt have trykt følgende :

1.Visitkort

2.Kuverter både A4(så de passer til en A4 side invendig) og A5 altså det halve af en A4

3. En "tilbuds mappe” af karton, hvor man kan lægge optil 10 stk. papir i, og sende ud til kunder, med logo, adresse osv. på.

Er det noget du kan klare, så give et bud, enten herinde eller via PM.

Jeg vil gerne have hele pakken hos én leverandør og vil ikke ”fræse” rundt hos flere for at få tingene ordnet.

Jeg kan sende eksempler på det hele.

Nå ja, og så skal det være hurtigst muligt. :0))

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 13:57
Ønsker du kun tilbud på tryk... eller vil du også have designet brevlinien (visitkort, kuverter, og tilbudsmappe)?

Mvh. Mikkel Johansen
InMedia Reklamebureau

www.inmedia.dk

Tilmeldt 3. Nov 06
Skrevet kl. 14:02
Jeg vil kun have trykt.

Vi kommer selv med grafik og det er fremstillet i Adobe Photoshop, som jo som regel har fil formater som Trykkerier kan bruge.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 14:09
  Det lyder som om du skal have brændt nogle penge af i år - inden skattefar tager dem .

Men det kan f.eks. jeg godt hjælpe dig med - altså tryksagerne.

Den A4-kuvert du ønsker hedder en C4-kuvert (passer til et A4-ark i størrelsen).

Til det foldede A4-ark skal du bruge en M5 eller en C5-kuvert.

M5 har lukning på den lange led og C5 har lukning på den korte led.

Uanset om det er M eller C typen du skal have og om den skal være med eller uden rude, så koster de det samme hos os i MediaMouse.

Det som prisen er afhængig af er hvor mange farver der skal trykkes med. Hvis du har en mulighed for at sende logoet til mig ( jesper snabelA mediamouse.dk ), så kan jeg se hvordan det ser ud og antallet af farver.

Omkring visitkortene, så ville jeg umidlbart anbefale dig at benytte vores Amino-pulje med de Finske Visitkort, men hvis står og skal bruge dem nu og her, så er det ikke aktuelt. Så kan vi køre dem som en selvstændig produktion - eventuelt som digitaltryk i stedet for offset - alt efter hvor mange du skal bruge.

Sådan en tilbuds-mappe er altså ikke helt billig at få lavet - så er det sagt .

Det er en tryksag som vi skal køre på ark i A2-størrelse og som efterfølgende udstanses. Det er ikke noget som umidlbart kan betale sig med mindre du skal bruge et par tusinde. Men hvis du blot skal bruge et lille oplag, så skal du finde nogen som kører dem som en kæmpe pulje og har en færdig udskåret mappe som de så digitaltrykker på. De eneste som jeg kan komme i tanke om som kører på den måde er..... Laser tryk....

Men hvis du kan skrive lidt mere om hvor stort oplag du skal bruge af de forskellige ting, kan jeg lettere fortælle dig hvad der er muligt og kan betale sig.

Tilmeldt 3. Nov 06
Skrevet kl. 14:18
Kan I ikke smide et telefon nummer, så vil jeg ringe til jer :0)

Det er nok nemmere end at sidde og skrive en hel smøre her....

Eller evt. PM mig det.
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 14:38
Dato: 21-11-2006 13:26:05 Forfatter:trinitron

Hejsa,

Jeg ved at der er en del folk herinde fra der lave opgaver som Visitkort, kuverter folder m.m.

Vi har p.t. kun logo og firmanavn klar og skal hurtigst muligt have trykt følgende :

1.Visitkort

2.Kuverter både A4(så de passer til en A4 side invendig) og A5 altså det halve af en A4

3. En ''tilbuds mappe” af karton, hvor man kan lægge optil 10 stk. papir i, og sende ud til kunder, med logo, adresse osv. på.

Er det noget du kan klare, så give et bud, enten herinde eller via PM.

Jeg vil gerne have hele pakken hos én leverandør og vil ikke ”fræse” rundt hos flere for at få tingene ordnet.

Jeg kan sende eksempler på det hele.

Nå ja, og så skal det være hurtigst muligt. :0))

Hvis du kan smide mig en mail med lidt flere detaljer på simon@carte-blanche.dk - så kan jeg også lige se på det.
Virksomheden har over 30 år "på bagen" og producerer for kunder såsom: ISS, Dansk Skolefoto osv. :)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:01
  Det kan du tro

Hovednummeret er 70 278 276.
Du kan fange mig direkte på min mobil 22 72 66 72.

Fra Vejle
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:40
Det er en opgave, som vi meget gerne vil hjælpe dig med at læse. Vi laver kreativt markedsføringsmateriale til en rigtig god pris. Se mere på www.stormesdtp.dk
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)