Jeg var mest interesseret i at vide om det var mail, telefon eller face2face.
Jeg kan sagtens give dig et overordnet svar men det er umiddelbart vigtigt at vide hvad du gør på nuværende tidspunkt.
Du er velkommen til at skrive en pm hvis du ikke så gerne vil nævne virksomhed.
Så skal jeg nok hjælpe dig
Hvis du stadig søger helhed og ikke detalje så lad attituden styre dit salg og ikke omvendt. Kunden ringer til dig, altså er denne forberedt på at det er dit turf. At lade en kunde ringe, svare spørgsmål og så følge op på sagen hvis ikke der salg indenfor en uge....er umiddelbart et no go. Du lader faktisk kunden stå med beslutningen alene. Det vil sige vi er ude i noget som kaldes recall........til denne bliver hitraten lavere og lavere for hver gang
Faktsik er det lidt som at vente på et eksamens resultat og som sælger ville jeg ikke vente.......jeg ville fortrække at komme så tæt på resultatet hver gang. En sælger venter ikke på ordre.....han/hun henter ordre(-:
Du skal fokusere på et godt salg. Kunden henvender sig og og sammen følges i til beslutningen, når den skal træffes følger du kunden ned på jorden igen. En behagelig oplevelse således at kunden oplever det simpelt og meget let at bestille.
Igen, fortæl branchen således at du kan hjælpes bedre til mere salg....det er derfor amino er her.
Jeg bliver hjulpet tit og vil derfor gerne hjælpe andre også.