Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

børnetøjs produktion

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg designer børnetøj og er ved at prøve at starte op med at få noget af det produceret. Er ved at skabe kontakte til nogle fabrikker i Polen. Er der nogen der har erfaring med det, og måske kan bidrage med en reel kontakt, det ville bare være super.

flaja.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 12:56
Hejsa
Jeg har ikke så meget i polen, men måske ville dette hjælpe dig? www.mathiebrandt.com hun arbejder i og har kontakter i bulgarien.

Hilsen

Tilmeldt 21. Nov 06
Skrevet kl. 13:29
tak for hjælpen det prøver jeg

hilsen flaja

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 15:07
Du kan evt. prøve at skrive en mail til min kone. Hun er modelkonstruktør ved Fransa i Odense hvor hun er med til at producere børnetøj (fransa kids). Hun har daglig kontagt med kina, polen og estland. Tror hun er ved at være lidt træt af jobbet så det kunne jo være at du kunne bruge hende på et eller andet plan. Så send en mail på min adresse, så giver jeg den videre. Mail: charly@ceravista.com

/ Charly

Tilmeldt 21. Nov 06
Skrevet kl. 21:15
hej charly

Det lyder rigtig godt det vil jeg gøre tak skal du have.

hilsen Flaja

Tilmeldt 2. Feb 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:24
Hej Flaja!

Jeg har også en kontakt i Bulgarien som hjælper mig med at få syet børnetøj op til priser man kan have med at gøre, hvis du vil kan jeg sætte dig i kontakt med dem. De er dansker og er bosat i Bulgarien, de er mine agenter og skal derfor have en hvis procent del af hvad det koster at få syet kollektionen op.

Jeg har godt nok skrevet en gang men kan ikke finde svaret eller også er det bare mig der er snot forvirret.

Hilsen

Charlotte

Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:16

hej Charlo,

vi vil gerne vide om I stadig kan etablere en kontakt til systuen i Bulgarien for evt produktion af børnetøj ?

med venlig hilsen

Hanne Pia 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 08:45

Hej Hanne Pia. 

Jeg kan tilbyde dig kvalitets produktion på Madagaskar af tøj/ børnetøj. Med meget små eller ingen minimum! 

Har det interesse og send mig en mail på mikkel(AT)intnet.mu 

Mvh Mikkel 

http://www.mwcreation.net

Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 21:56

hej Flaja,

har brug for lidt flere informationer omkring styk, kvalitet og pris? ellers prøv http://www.facebook.com/itspassiondarling der kan du finde videoer om hvordan du kommer igang og hvad du skal være opmærksom på.

håber det kan hjælpe

Heidi / Plus 7 info@plus7.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)