Hej Helle
Min totalt personligt og totalt uvidenskabelige holdning til F1-lån er at det er et ganske glimrende lån indtil renten stiger væsentligt. 
Og eftersom renten vist aldrig har været lavere er der jo stortset kun en vej renten kan gå og det er op, så hvis jeg sad med et F1 lån ville jeg da overveje mulighederne for at omlægge til et 4% fastforrentet, ved et lån på 2 mio er det vist i omegnen af 1600 kroner dyrere om måneden netto.
Udover en rentestigning er der jo også en risiko for at man ikke kan omlægge lånet hvis ejendommen er faldet i værdi så man pludseligt ikke længere kan har råderum i friværdien til at belåne 80% som realkredit, og så kan det jo pludseligt blive dyrt at lægge lån om hvis man står og skal ud og have 1-200.000 som banklån fordi boligen er faldet i værdi, eller alternativt blive hængende på et F1 lån hvor renten måske stiger.
Men der er jo altså stadigvæk et stykke vej fra 1,15% til 4,00% endnu, men som euroland rører på sig, primært pga. Grækenland er det jo svært at spå om hvad fremtiden bringer.
Og så må jeg hellere undskylde at jeg nok ikke bidrog med noget synderligt konstruktivt.