Jeg kender en, der har et site med 170.000 besøgende. Han siger, at banner-indtjening giver ham rundt regnet 12.000, ekskl. moms om måneden. Thomas |
TT Tekstforfatter:
Kan du gid et link på den hjemmeside?
Jeg kender en, der har et site med 170.000 besøgende. Han siger, at banner-indtjening giver ham rundt regnet 12.000, ekskl. moms om måneden. Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Kan du gid et link på den hjemmeside? |
Hold da op 170.000 er mange... |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Jo præcis, affiliate fungerer sådan :) |
Du kan godt sætte et tal på, men det vil blive meget lavt i forhold til prisen på 30.000 besøgende indenfor et segment :-) Med venlig hilsen |
Sitet hedder http://www.hyped.nu Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Hej Casper, hvor lavt? Lad os sige at du skaffede 30.000 til nogle af de virksomheder som du har affiliate med? |
Hej Sasa alt efter hvor godt kampagnen nu passede for de pågældende sider, kunne man opstille følgende: 30.000 besøgende - god kampagne = 1-2% besøgende = 300/600 besøg konvertering - lad os sige 2% = 6-12 handler Så hvad vil kunden give for enten 300/600 klik eller 6/ 12 handler ? På f.eks DBA kan man regne med blot 0,35% af visningerne havner på din side Så 1 mio visninger= ca. 3500 besøg og koster vel omkring 5-10.000 dkk Mvh Jesper
|
Men er det muligt at forhandle sig frem til pr. klik og ikke par handel? |