Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskine til min platform - hvilken?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Tak for dine rigtig gode svar.

1 mio. er en tand i overkanten (for at sige det mildt). Søgemaskinen er enormt vigtig, men den skal "kun" bruges så vore kunder kan finde lige præcis det de ønsker på nemmeste og hurtigste vis. Så det er ikke til at søge på www, men "kun" på vores platform. 

Forretningen er en B2B Internet Service , så det er vigtigt alt spiller så vores kunder vil bruge denne service igen og igen. Der vil ikke blive brugt flere hundredetusinde kroner på udviklingen før vi har en "prototype" og den er testet og vi har et proof of concept. 

Med ovenstående i baghovedet, så er jeg naturligvis ikke interesseret i at gå med en skrabet model som ikke kan levere varen til vores kunder, men samtidig skal jeg også være varsom med ikke at smide penge ud af vinduet :) Det var derfor jeg tænke at vi kunne skifte søgemaskinen ud senere hen i forløbet, hvis det viste sig at vores behov ville skifte?

Har du evt. en fornemmelse af om Ankiro passer ind i ovenstående, og evt. kendskab til prissætningen?

God storebede dag :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag fat i Ankiro og snak med dem om det. De er mægtig flinke :)

Søgemaskiner er mere komlicerede end de fleste tænker på - langt mere komplicerede (og dyre at lave) end de fleste CMS. Så i virkeligheden burde folk bruge mindst det samme - eller det dobbelte, af hvad de bruger på hele deres CMS på søgemaskinen oveni. Men det gør de færreste :)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)