Studerende SØGES som skal lave markedsføringsopgave i forbindelse med studie Jeg søger en studerende som står og skal lave markedsførings opgave, og som kunne være interesseret i at se på et nyt produkt til et for mig nyt marked. Produktet henvender sig specielt til virksomheder. Jeg har allerede lavet indledende markedsførings studie, og solgt produktet, men jeg har ikke samlet informationerne systematisk, der er mange huller som skal fyldes ud. Det har været et væsentligt problem at jeg har mange modstridende oplysninger, og rigtig mange som er vilde med produktet og giver mig gode nye målgrupper, problemet er så bare at trænge igennem til forhandlere, som er lidt i den modsatte grøft. Jeg står over for at skulle tage beslutning om at købe et nyt partivarer hjem, men mangler strategien for hvad jeg egentlig vil eller hvordan, skal jeg sælge det selv? eller gå via forhandlere? Jeg har svært ved at få det samlet til en strategi blandt andet fordi jeg ikke har overblik over de informationer jeg har samlet, og hvordan jeg griber det an med at finde det jeg mangler, og er mest bange for at jeg ikke selv kan styre hele salgsprocessen. Jeg vil helst have kontakt til en som stiler efter at blive selvstændig, og som kan se sig selv som en del af et kommende firma, som partner. Send en personlig mail til min profil - beskriv hvorfor du syndes du kan løse opgaven
|
Det kan være at du allerede har forsøgt denne mulighed. Men hvis ikke kan jeg anbefale at også opretter en post på CBS (http://cbs.dk/for_virksomheder/rekruttering_employer_branding/projektforum) og muligvis også hos Niels Brock. Ellers har alle skolerne en opslagstavle til virksomheder som godt vil have skrevet opgave. Her kan man blot møde op og sætte sit opslag.
Venligst
Haydar