Sikken da al den tid man kan bruge på at læse i dette forum. Det er lige før det går ud over iværksætteriet ![]() Jeg hedder Bjarke, er 1968''er og har lige registreret mig fordi det ser ud til at der er uvurderlig hjælp i dette forum. Bosat mellem Århus og Randers. Jeg er indehaver af to mellemstore PC-spillende terrorister på deltid, og en samlever. Jeg er uddannet Maskiningeniør og var derfter i år ansat i en exportvirksomhed indenfor computerstyrede maskinanlæg, som Controller, Exportchef, Projektleder og meget andet. Jeg har i hele mit voksenliv haft gang i private byggeprojekter og startede for 3 år siden op med selvstændig byggevirksomhed indenfor renovering af villaer. Noget lavede jeg selv, andet hyrede jeg folk til. Men jeg var vist for gammel til den slags fysisk arbejde ![]() Jeg har altid haft et katalog liggende over ideer til at blive selverhvervende, der burde blive prøvet. Og det sker så nu. Jeg glæder mig til at bruge dette forum og til at hjælpe andre med det jeg kan. Hilsen Bjarke |
Og hej webmaster........
kan jeg få dig til at flytte mit indlæg? til præsenter dig selv......pft.