Jeg synes at google er lidt af en jungle at finde rundt i, så derfor spørgsmålet ;o) |
jeg fik blokeret min gmail og skrev en mail til dem, der gik 11 dage så svarede de,.. så service er de ikke gode til :D
jeg fik blokeret min gmail og skrev en mail til dem, der gik 11 dage så svarede de,.. så service er de ikke gode til :D |
Hvis du bruger Google Apps Premium, som er en slags gmail for virksomheder, så er der telefon support. |
Mvh
Mathias Bak
Jeg fatter simpelthen ikke at google gør det så besværligt at finde ud af de mest simple ting, som fx. hvad koster det, hvordan betaler man, hvad er supportmulighederne m.m..... Man læser jo alle steder, at de gerne vil have businesskunder ;o( Fx. kan jeg overhovedet ikke finde den telefonsupport, som Mathias nævner............
Edit: Nå ok, så fandt jeg lidt, men man kan åbenbart ikke ringe til dem, før man har en Premier account ;o) |
Nu kan det snart være nok..... ;o)
Deres telefonsupport er kun til kritiske problemer, dog er jeg kommet (rimelig let) igennem, hvor jeg spurgte til et simpelt spørgsmål, og han var meget hjælpsom alligevel. |
Hvor har du kigget henne? Paa deres officialle website http://www.google.com/apps/intl/en/business/index.html Er baade pris og support muligheder da oplyst i deres faq
|
Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.
Hej Business. Hvis du har lyst, kan jeg godt sætte systemet op for dig med dit domæne, du må også godt prøve at få en bruger på en af mine domæner, hvis du vil prøve systemet af. Det skal du selvfølgelig ikke betale noget for. :-)
|
Mvh
Mathias Bak
Det var da et flot tilbud ;o) Tak for det... Jeg er p.t. ike så langt at jeg skal have det sat op lige nu, men hvis dit tilbud også gælder lidt senere, så ville det være cool ;o)
|
Nu kan det snart være nok..... ;o)