Du siger, at I nu har fået tid igen til at levere webdesigns - derved må man formode, at I allerede har udarbejdet en del webdesigns før I valgte at stoppe for tilgangen af nye kunder. Såfremt bør I smide nogle af disse op som referencer på jeres hjemmeside. Så kan det være, at I får nogle tilbagemeldinger i denne tråd.
Du siger, at I nu har fået tid igen til at levere webdesigns - derved må man formode, at I allerede har udarbejdet en del webdesigns før I valgte at stoppe for tilgangen af nye kunder. Såfremt bør I smide nogle af disse op som referencer på jeres hjemmeside. Så kan det være, at I får nogle tilbagemeldinger i denne tråd.
Var det ikke en ide at i lavet en rigtigt god hjemmeside , hvor i forklaret grundigt om jeres produkt vis jeg skal være ærlig ser jeres hjemmeside lidt amatørartigt og nu er markedet jo mange om buddet og nu er det jo hjemmesider i lever af derved endnu vigtigere at jeres hjemmeside ser seriøse ud .
Mig selv jeg har selv sagt ja et par gange nogle der sagde de kunne levere totalt unikt design efter både søgeord optimerings regler havde dog ingen gode referencer og de sagde ny side undervejs der blev unikt deres egen side , med enten med ingenting .
Derfor lav en fed hjemmeside og sæt jeres priser op , for så lave priser som i skriver her kan man nærmeste ikke leve af
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Men hvordan kan det være at et logo design er billigere end det at sætte et visitkort op hos jer?
Vil bare lige høre hvordan det kan lade sig gøre, at designe/komme på et helt unik logo specielt efter kundens ønsker for 299,- Og at det koster mere at tage et logo og hente ind sammen med noget adresse til et visitkort ????