Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mødebooking - Lad os åbne dørene til jeres potentielle kunder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino brugere.

Som nogen af jer ved, så startede jeg Nordjysk Marketing for snart 3½ år siden, som et enkeltmands firma. Firmaet har gennemgået en del udvikling i denne krisetid, bla. hjælp fra eksterne trænere til at gøre os endnu bedre og effektive som firma og for at gøre vores firma vision endnu tydeligere:

"Vi vil være den foretrukne samarbejdsparner, når der skal outsources salgsfremmende telemarketing opgaver."

Pr. 1/10-09 blev firmaet omdannet til et ApS, og nu skal vi ud over stepperne og hjælpe endnu flere amino brugere. Pt. sidder vi 10 på kontoret som alle er fuldtidsansatte.

Vi arbejder ud fra 2 forskellige modeller, for at imødekomme så mange efterspørgsler som muligt.

1. Du giver et mindre grundbeløb for en kampagne periode, samt en lille pris pr. booket møde
2. Du giver en lidt større pris pr. booket møde, men til gengæld ikke flere omkostninger tilknyttet.

"Jamen hvad koster det så..???!

Jeg vil opfordre til at give os et kald, og få et tilbud tilpasset netop JERES behov, og ikke mindst få booket kvalitetsmøder hos jeres potentielle kunder.

Vil i vide mere om hvad vores kunder siger til vores ydelser, så kontakt mig endelig for en referenceliste.

Ellers vil vi se frem til at kunne servicere endnu flere amino'er, og hjælpe dem til større succes.

De bedste hilsner
Christian Sløk

Tlf: 69606300
Mail: info (at) nordjysk-marketing.dk

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 10:44

Den skal da lige i top igen..

Kom frisk frem og hør hvad det skal koste netop jer at få åbnet døre hos jeres potentielle kunder. Smile

Bedste hilsner
Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra København
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 02:06

Hej Christian

Vi er et firma som sælger skræddersyede jakkesæt, primært i storkøbenhavn. 

Ville i kunne rette jeres mødebooking mod dette område, og så skal det være hovedkontorer samt revisorfirmaer, jurister, advokater, sælgervirksomhed og andre der går anstændig klædt til daglig (Gerne med over 100 ansatte)

Vi har ikke de store økonomiske midler, men vi er villige til at prøve jer af hvis vi kan lave en super "kampagne" ?

Send mig gerne et tilbud på mbj(at)qualitysuitsyou.com

Mvh

Martin

Skræddersyede jakkesæt og skjorter til priser hvor alle kan være med. Skræddersyet luksus!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)