Hverken dig eller Lars har sendt et link som understøtter jeres påstande i form at afgørelser fra domæneklagenævnet, ikke at jeg siger de ikke eksisterer, men når I nu er så skråsikre, så send venligst links.
Jeg har en regel, jeg altid holder i hævd. Jeg går ikke ind i subjektive diskussioner - og kommer heller aldrig med løse påstande. Mit sidste indlæg var tænkt som mit sidste indlæg - ikke fordi jeg er teenagersur
- men fordi jeg ikke har mere at tilføje. Og så svarer jeg så alligevel lige en sidste gang
Jeg ser ofte den der med "send et link" - og retter mig sjældent efter den. Problemet med "send et link" er, et link ofte ikke indeholder det tekniske "bevis" der efterspørges. Det her er jo (og det har jeg sagt flere gange) et område som ikke er sort og hvidt. Det handler om fortolkning og vurdering. Det vil sige, at der altid i en afgørelse kan findes elementer som ikke passer på den konkrete situation, og så står man bare og dunker hinanden i hovedet med petitesserne.
Men ingen regel uden undtagelse: Læs bermærkningerne til http://www.ft.dk/samling/20042/lovforslag/L165/som_fremsat.htm#dok
Mit liv er så kort, at jeg ikke bruger tid på at få folk til at indrømme at jeg har ret - hvis det i bund og grund er mig uvedkommende at få ret. Det er ikke mine penge og ikke mine rettigheder, der står på spil.
Jeg tilbyder min faglighed og min vurdering. Kan folk bruge den, så er det godt, og hvis folk mener jeg tager fejl, så er det da også godt.
Vh
Lars