Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ansøgning....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 3 person

Hej!

Jeg mangler en person som kan hjælpe mig med lave en god ansøgning.

betaling for en god ansøgning.

Kontakt mig på martin(snabel-a)leinstein.dk

Glæder mig til at høre fra dig.

Hilsen

Martin Leinstein

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:05

Hyr en tekstforfatter, men forvent at blive busted første gang du skriver en mail til chefen ...

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 22:47

Det er sku No når man får andre til det. man får ikke den effekt man ville, Jeg kan godt på ansøgninger læse om det er en person der har skrevet den ansøgning fordi han vil have et job, eller om det er en alle mine konkurrenter har... 

Så prøv skirve noget og få en tekst retter til at kigge det igennem, jeg Har selv middelsvag grad ordblind. Og jeg gør mig tit brug af disse ydelser, da det helst skal være fejfrit. 

Men hvis du vil hoppe over hvor gadden er lavest, kan du finde skabeloner på nettet hvor du udfylder lidt data, sætter nogle krydser og trykker print. ...

Ellers pøj pøj med det :D 

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 22:54

Det er sku No når man får andre til det. man får ikke den effekt man ville, Jeg kan godt på ansøgninger læse om det er en person der har skrevet den ansøgning fordi han vil have et job, eller om det er en alle mine konkurrenter har... 

Så prøv skirve noget og få en tekst retter til at kigge det igennem, jeg Har selv middelsvag grad ordblind. Og jeg gør mig tit brug af disse ydelser, da det helst skal være fejfrit. 

Men hvis du vil hoppe over hvor gadden er lavest, kan du finde skabeloner på nettet hvor du udfylder lidt data, sætter nogle krydser og trykker print. ...

Ellers pøj pøj med det :D 

Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:52

Hej Martin.

Jeg kan muligvis hjælpe dig. Rigtig mange har det ligesom dig: De har svært ved at få skrevet en god jobansøgning og et godt CV.

Derfor har jeg taget initiativ til at oprette jobportalen Jobtrapez, som ligger på jobtrapez.dk, og det unikke ved denne hjemmeside er, at det er muligt at få hjælp til teksterne fra andre brugere.

Håber det kan bruges!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)