Hej Fashion-Seller
Jamen vi er helt enige.... Mit indlæg er på ingen måde et udtryk for jeg abonnerer på hans holdning i forhold til at sætte loft på lønnen. Den holdning mener jeg, som jeg også skrev, er helt ude i hampen :) Men det er da stof til eftertanke, at jo mere vi tjener, jo større en belastning bliver vi for miljøet... |
Mikkel deMib Svendsen:Jeg har iøvrigt svært ved at se, hvad en SF-S regering kunne gøre så meget værre end den juværende regering. De har godt nok fucket så meget op som man næsten kan.
Hej Mikkel
Nu ved jeg ikke helt, hvor gammel du er, men jeg er næsten sikker på, at du har oplevet den sidste S-regering med støtte af de Radikale.
Så tror du ikke, at det vil blive et mareridt af værste dimensioner, hvis S-SF får regeringsmagten?
Stigende skatter for alle, der tjener mere end en kassedame, erhvervsbeskatningen i vejeret, brandbeskatning af biler og fast ejendom, flere grønne afgifter o.s.v..
Der er nok ingen ende på skatteskruen, så den vil få adskillige omgange, som skal bruges til at holde et håbløst offentligt system kørende med mere end en fuld bemanding.
Det var så lige min svada
Hilsen
Tonny