Hvad er det for en holdning at have :-). Du kan tvært i mod få skreve to anmeldelser t (nicolaj+bzr version) og split teste på hvilken der sælger bedst :-).
Med venlig hilsen Casper Schneidereit
Lige i hans niche handler det nok mere om telefonen end det gør om anmeldelsen. Det helt store scoop ville være at få mig til at skrive anmeldelser af de mest hypede telefoner, og dem som Nicolaj, med hans markedsindsigt, forventer vil sælge bedst.
Derefter kan han roligt læne sig tilbage, nyde sit otium og se til, mens millionerne ruller ind på kontoen. Som taget ud af en true MLM-story.
Hold da op en tråd... Stort tillykke ;) Du skal da vidst snart være plusser her på amino - det skylder du, hehe... Så kunne du passende få lavet en hjemmeside og et banner i din signatur med aktuelle tilbud på artikelskrivning. På den måde ville det også være lettere at finde rundt i dine referencer, man bliver helt rundtosset her i tråden.
Endnu en gang et stort tillykke, og jeg bestiller selvfølgelig også et par artikler indenfor nærmeste fremtid ;)
Hold da op en tråd... Stort tillykke ;) Du skal da vidst snart være plusser her på amino - det skylder du, hehe... Så kunne du passende få lavet en hjemmeside og et banner i din signatur med aktuelle tilbud på artikelskrivning. På den måde ville det også være lettere at finde rundt i dine referencer, man bliver helt rundtosset her i tråden.
Endnu en gang et stort tillykke, og jeg bestiller selvfølgelig også et par artikler indenfor nærmeste fremtid ;)
Jeg har skam en hjemmeside, den kan du finde lige her: BZR TXT.
Jeg regner også med at blive Plusser inden så længe :-)