Du kommmer som en engel sendt fra himlen. Stavning er ikke min stærke side og har hårdt brug for hjælp. Jeg har sendt dig en mail fra min hotmail og håber virkelig på at hører fra dig.
Fedt med al den positive feedback. Tak til alle jer, som bidrager i tråden.
@ Casper: Doh, var ellers ikke logget ind på min Google konto
@ Thomas: Du har fået svar
Jeg skal forresten lige sige, at prisen stiger pr. 1 juni 2010. Eller, det gør den så ikke helt, men fra 1. juni får jeg CVR nummer og begynder derfor at opkræve moms.
Den nye pris er 150 kr. ex. moms, og 187,5 kr. inkl. moms.
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Den nye pris er 150 kr. ex. moms, og 187,5 kr. inkl. moms.
Det er intet problem for mig, og nok heller ikke for de fleste andre aminoer. Men er man ikke momsregistreret, så er det da med at slå til inden den 1 juni
Nej, det er ikke noget der spiller den store rolle. Skriver det egentlig også mest fordi der står noget andet i det oprindelige indlæg, som jeg desværre ikke kan rette i.
Jeg har fået CVR nummer idag, det er en virkelig fed fornemmelse.
Nej, det betyder heller ikke det fjerneste i forhold til den bestilling, jeg har sendt til dig.
Glæder mig til at se resultatet. Ud fra de andres "anmeldelser" skal det nok blive godt.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg skal forresten lige knytte en kommentar til det med CVR nummeret. Hvis nogen skulle være i tvivl, så er det LANGT hurtigere at anmode om CVR registrering digitalt med digital signatur. Da jeg sendte et brev ind gik der 8-10 dage, med digital indberetning havde jeg mit CVR nummer efter to dage. Den info kan andre måske drage nytte af.
Artiklerne bliver skrevet i den rækkefølge, som henvendelserne kommer ind. Alle får deres tur, men prøver at gøre det på en måde, som er fair for alle :-) Så bliv ikke overrasket, hvis du lige pludselig får post!