Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Champange for et godt Logo

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tjaa måske ér vi en flok høns?

Hønen:
Når hønen ikke sover, er den et meget flittigt dyr. Den bruger det meste af dagen på at finde føde. Når den har fundet og spist nok føde, finder den hjem til reden, hvor den udfører dens fornemste opgave. Den lægger et æg. Den næste tid plejer og passer den æget og til sidste kommer ud, den smukkeste lille kylling. Det hele starter forfra.

Ihværksætteren:

Når ihværksætteren ikke sover, er han en utrolig flittig mand. Han bruger det meste af dagen på at finde kunder. Når han har fundet en kunde og fået informationer nok, vender han tilbage til kontoret, hvor han udfører sin fornemste opgave. Han går igang med opgaven for kunden. Den næste tid arbejder, finpudser og justerer han og kan til sidst præssenter det færdige resultat for kunden. Det hele starter forfra..

/Charly  

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:03
Dato: 22-11-2006 00:35:17
Forfatter: Tyllesen
Tjaa måske ér vi en flok høns?

Hønen:
Når hønen ikke sover, er den et meget flittigt dyr. Den bruger det meste af dagen på at finde føde. Når den har fundet og spist nok føde, finder den hjem til reden, hvor den udfører dens fornemste opgave. Den lægger et æg. Den næste tid plejer og passer den æget og til sidste kommer ud, den smukkeste lille kylling. Det hele starter forfra.

Ihværksætteren:

Når ihværksætteren ikke sover, er han en utrolig flittig mand. Han bruger det meste af dagen på at finde kunder. Når han har fundet en kunde og fået informationer nok, vender han tilbage til kontoret, hvor han udfører sin fornemste opgave. Han går igang med opgaven for kunden. Den næste tid arbejder, finpudser og justerer han og kan til sidst præssenter det færdige resultat for kunden. Det hele starter forfra..

/Charly 

Right on the spot

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 09:31
Hej Maximal.
Jeg syntes der er en rigtig god tone herinde på amino og der er rigtig meget hjælp at hente i form af eks. gode råd, debatter om ting man undrer sig over osv.Og det er ganske rigtig helt gratis :). Men det er klart at det ikke er et forum hvor vi bytter naturalier i forholdet 1:50: hvis jeg giver dig 4 æbler så koder du lige en hjemmeside for mig? Hvis du køerer en retsag for mig så får du et banner på min hjemmeside? Specielt omkring grafiske arbejde: det tager altså tid at lave et godt logo. For en flaske champagne til eks. 200 kroner vil du få et 200 kroners logo, og der er Kjærs abstrakte vidunder nok ikke helt ved siden af ;) Et logo fra en grafiker eller lign. er et professionelt udført håndværk og prisen er derefter.

PS. jeg har altså en god ven som er utrolig glad for frontpage og som mener at det kan det samme som dreamweaver og golive. Jeg har prøvet at forklare ham at der altså er en galakse til forskel, men som han sagde "de ka squ da begge to lave hjemmesider!"..(jojo - og word er et ganske fantastisk tekstprogram...)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:38
Der er en rigtig god tone på Amino! Det er også årsagen til, at vi joker med en sådan (absurd) henvendelse som denne – i stedet for at fortælle direkte, hvad vi synes om den.

Når du nu kan få en hel flaske champus for dit arbejde, så kan du jo bare selv lave logoet? Når det er så nemt, kan det vel kun tage dig en time eller maks to. Jeg ved med mig selv, at det vil tage mig rigtig lang tid at komme op med et godt logo – selve processen kan nemt tage flere dage, da der først skal brainstormes, skrives ned, gennemtænkes, diskuteres, undersøges hvorvidt logoet kan støde nogle, hvilke farver skal bruges osv. osv. Og derefter skal logoet så også lige rentegnes og gøres komplet klar til brug.

Det vil tage mig en smule mere end 2 timers arbejde.

Ja, undskyld min sarkastiske tone, men det er at se ned på professionelle folk at komme og kritisere os for at lave lidt grin med dig ovenpå denne henvendelse.

Tilføjelse: Og så kunne du jo også bare selv lave logoet, når du nu har tid til at skrive på Amino. Vi er nogle, der skriver herinde for at forsøge at hjælpe andre iværksættere i den rigtige retning fra starten... ikke for at give vore ydelser væk for ingenting. Det overlever man just ikke ved.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:13
... i øvrigt skal den, der til slut laver logoet tage stilling til, hvordan man får lagt ekstra vægt på det lille ''l'' i slutningen af ordet champagne. Jeg selv, som ellers er nidkært sprogligt bevidst, havde faktisk held til at overse det de første gange, jeg læste det oprindelige oplæg.

mvh Hans (nu i konstruktivt hanekyllingehumør)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 10:19
Dato: 22-11-2006 09:30:51
Forfatter: Bente Jakobsen
jojo - og word er et ganske fantastisk tekstprogram...

Du kan faktisk også eksportere HTML derfra... nok i sammen kvalitet som Frontpage.
Men okay, lad os få debatten koorigeret: Hvilken flaske er der tale om? Prismæssigt snakker vi kr. 100,- , 500,-  eller 2000,- ???

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 10:48
Hvis vi stadig er ude i, at logoet intet må koste, så prøv disse:
http://www.templatemonster.com/logo-templates/3233.html

http://www.templatemonster.com/logo-templates/3194.html

http://www.templatemonster.com/logo-templates/3108.html

De skal ikke koste dig meget over 20$ stykket + en flaske til undertegnede for at have fundet tre links
Skal de modificeres skal du dog nok op med real life money... og ved ikke om de er lavet ordetlig i vektor, hvis de ikke er det, og du vil have dem lavet til vektor, så skal du nok også kaste lidt penge efter sagen.

(PS. Dette er faktisk ment som et seriøst forslag. Hvis du ikke vel betale markedsprisen, så er et template langt bedre, end at kaste småpenge efter en ukompetent...)

Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 12:12
Hej Nico! Den info vil jeg straks bringe videre til min ven! Hvis jeg kender ham ret vil han svare "nå - hvorfor har de så lavet frontpage. Så ka a sku da lige så gådt bruge word" ;)

PS: vedr logo. Der findes også det ganske fremragende gratisprogram som jeg mener hedder "logocreator" -  det tar kun 5 minutter og wupti har du et logo med 3d kugler der snurrer og andre grafiske finurligheder ;)

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)