Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du et seriøst Call center

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er hos Peak Telemarketing gået i luften med vores nye website. I den forbindelse tilbyder vi nu 15 % rabat til nye kunder, som ønsker at profilere sin virksomhed gennem professionel mødebooking, eller andre telemarketing services.

Vores spidskompetence er mødebooking. Vi booker stabile kundemøder udfra no cure no pay kanceptet, og I fastlægger selv hvilke krav der skal til, for at gøre et møde relevant. Se mere her  http://www.peak-marketing.dk/index.php?page_id=3

Andre telemarketing services tilbydes til 199 kr pr time plus 15% rabat, indtil d 15 maj 2010.

I er velkommen til at kontakte mig for en dialog, om hvordan vi bedst hjælper jer igang med jeres kommende telemarketing kampagne. +4543582836 kjo(@)peak-marketing.dk

De bedste Hilsner

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:14

Hej Kristian
Jeg kunne godt tænke mig og høre om i har erfaring indenfor salg af hjemmesider/programmerings timer?
Hvis i køre med provision som betaling hvor meget skal i så have for at sælge en hjemmeside og for at sælge fx. 10 programmerings timer?

Og hey, jeres nye hjemmeside ser bare rigtig godt ud :) !

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 08:40

Hej Daniel,

Tak for svar. Vi har erfaring indenfor canvas salg af hjemmesider, men vi tilbyder desværre ikke telesalg på ren provison. Vi har erfaret at telesalg, er blevet sværre med tiden, da mange mange føler det er iloyalt ikke at kunne se sin leverandør i øjene, før de handler, og utrolig mange er blevet snydt ved at handle pr. telefon.

Ved vil derfor råde dig til at bevæge dig hen mod mødebooking i stedet, da der virker mere loyalt overfor kunden at kunne tilbyde et møde hvor i kan gennemgå kundens behov face2face.

Hvis du har flere spørgsmål, er du meget velkommen til at skrive på kjo(at)peak-marketing.dk eller i denne tråd, så skal jeg se om jeg kan være behjælpelig, på den ene eller den anden måde.

Mvh

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:05

Hej Kristian

Lad mig høre hvad i kan, gerne på mail.

Peter@astrup.in

Jeg står og skal i forbindelse med en MASSE Fod- og fysio- Klinikker. Som i evt. kunne være behjælpelige med.

Vær venlig at kontant mig.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 09:33

Hej Peter,

Har lige set dit indlæg.

Smider en mail senere på dagen.

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 11:48

Hej Amino

Som kunde hos Kristian fra Peak i 3 år hvor vi løbende har fået op til 100 møder pr. måned, så kan jeg bare sige at jeg har været meget tilfreds med samarbejdet og der har aldrig været nogle problemer.

Alt er kørt som smør i olie og jeg kan varmt anbefale Kristian.

Jeg indleder naturligvis selv et samarbejde med Kristian når jeg går igang med min nye virksomhed.

mvh

Kim Thrane

tidl. Adm. direktør i Bakuri Software nu snart selvstændig med www.sales-manager.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 16:32

Hej Kim,

Tak for det!

Jeg ser frem til et spændende og udbytterigt samarbejde!

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)