Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiske produkter gratis

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Oct 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Så er det tid igen!
Nu skal jeg igang med den afsluttende eksamen, der skal laves i samarbejde med en virksomhed. Den løber over ca. 5 uger og jeg skal gerne have en aftale i hus inden mandag d.3 maj.

Jeg er studerende på NOEA (UCN) i Aalborg, går på sidste semester som grafisk designteknolog. Og ønsker et godt samarbejde, hvor der er mulighed for at spare. Det er selvfølgelig ikke et krav at tingene bliver brugt.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at samarbejde med en virksomhed, som måske mangler en form for iscenesættelse. At i gerne vil kendes af flere.
Det må meget gerne være en virksomhed i Aalborg eller omegen, men andet kunne også have interesse... Da det ikke er nødvendig med en masse møder... Meget kan foregå pr. telefon og mail.

Det grafiske arbejder laver jeg i forhold til eksamen er gratis og kan være alt fra navn, logo, brevpapir, visitkort, webdesign, flyers, profilbrochure, plakater, nyhedsbrev etc..... Kun fantasien sætter grænser. Men allerhelst noget iscenesættelse.

Det behøver ikke at være en virksomhed... kan også være et band, sanger, kunstere osv...

Det krav jeg har, er at der ikke bliver sat for mange regler op for mig. Dette er min sidste eksamen, hvor jeg få lov til at give den gas og virkelig "bestemme", men selvfølge ifht. jeres værdier ect. 
Somsagt skal tingene ikke nødvendigvis bruges, men I får en ny og udefras øjene på tingene.

-Hvem ved, måske jeg indeholder den ide, I søger Smile 

Håber bare i har forståelse for min tilbagevendelse, da jeg får meget travlt de næste dage. Tager jo også yderliger kontakter udenfor Amino. Men kan jeg ikke hjælpe jer... er der mange på uddannelsen.

Skriv til mig Wink 

Venlig hilsen Bibi

bibilund@hotmail.com  

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 11:21

Mail sendt

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:24

Jeg har sendt dig en mail. :)

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 13:45

Hej

Jeg var 'sparringspartner' ved en lignende opgave sidste år. Det kan varmt anbefales.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Holbæk
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 20:14

Niels Norspang

www.lampecity.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 22:39

Hej

undskyld til trådstarter for denne malplaceret kommentar, for den har absolut intet med dit spørgsmål at gøre. 

Til jer der har skrevet, så er dette bestemt heller ikke et angreb på jer. Det er blot en generel undren over en tendens, der er her på Amino, som jeg ikke forstår:

Hvis / når der bliver sendt en personlig besked herinde, hvorfor er det så at der er så mange der har behov for at gøre hele Amino opmærksom på at man har sendt en PB?? 

Ja ja jeg ved da godt at det bestemt ikke er det største florerende problem på vores dejlige forum, men det undrer mig altså gevaldigt. Den person der i har sendt en PB til, ved vel godt at der er kommet en besked skulle jeg mene.....

Hilsen Morten

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 10:20

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Hej

undskyld til trådstarter for denne malplaceret kommentar, for den har absolut intet med dit spørgsmål at gøre. 

Til jer der har skrevet, så er dette bestemt heller ikke et angreb på jer. Det er blot en generel undren over en tendens, der er her på Amino, som jeg ikke forstår:

Hvis / når der bliver sendt en personlig besked herinde, hvorfor er det så at der er så mange der har behov for at gøre hele Amino opmærksom på at man har sendt en PB?? 

Ja ja jeg ved da godt at det bestemt ikke er det største florerende problem på vores dejlige forum, men det undrer mig altså gevaldigt. Den person der i har sendt en PB til, ved vel godt at der er kommet en besked skulle jeg mene.....

Hilsen Morten

Jeg gør det af 2 årsager:

1. Netop for at gøre opmærksompå at der er sendt en mail/PM så manden der har lavet en tråd ved det. Vi er alle mennesker og kan da overse tingene
  2. For at bumpe hans tråd når det er en som har noget alle andre også burde se.

Det var bare min grund :)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Oct 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:57

Hej alle.

Tak for jeres henvendelser Wink Har fundet en virksomhed, så det er bare super.

Mvh Bibi

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)