Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiske produkter gratis

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Oct 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Så er det tid igen!
Nu skal jeg igang med den afsluttende eksamen, der skal laves i samarbejde med en virksomhed. Den løber over ca. 5 uger og jeg skal gerne have en aftale i hus inden mandag d.3 maj.

Jeg er studerende på NOEA (UCN) i Aalborg, går på sidste semester som grafisk designteknolog. Og ønsker et godt samarbejde, hvor der er mulighed for at spare. Det er selvfølgelig ikke et krav at tingene bliver brugt.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at samarbejde med en virksomhed, som måske mangler en form for iscenesættelse. At i gerne vil kendes af flere.
Det må meget gerne være en virksomhed i Aalborg eller omegen, men andet kunne også have interesse... Da det ikke er nødvendig med en masse møder... Meget kan foregå pr. telefon og mail.

Det grafiske arbejder laver jeg i forhold til eksamen er gratis og kan være alt fra navn, logo, brevpapir, visitkort, webdesign, flyers, profilbrochure, plakater, nyhedsbrev etc..... Kun fantasien sætter grænser. Men allerhelst noget iscenesættelse.

Det behøver ikke at være en virksomhed... kan også være et band, sanger, kunstere osv...

Det krav jeg har, er at der ikke bliver sat for mange regler op for mig. Dette er min sidste eksamen, hvor jeg få lov til at give den gas og virkelig "bestemme", men selvfølge ifht. jeres værdier ect. 
Somsagt skal tingene ikke nødvendigvis bruges, men I får en ny og udefras øjene på tingene.

-Hvem ved, måske jeg indeholder den ide, I søger Smile 

Håber bare i har forståelse for min tilbagevendelse, da jeg får meget travlt de næste dage. Tager jo også yderliger kontakter udenfor Amino. Men kan jeg ikke hjælpe jer... er der mange på uddannelsen.

Skriv til mig Wink 

Venlig hilsen Bibi

bibilund@hotmail.com  

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07