Hej alle. Så er det tid igen! Jeg er studerende på NOEA (UCN) i Aalborg, går på sidste semester som grafisk designteknolog. Og ønsker et godt samarbejde, hvor der er mulighed for at spare. Det er selvfølgelig ikke et krav at tingene bliver brugt. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at samarbejde med en virksomhed, som måske mangler en form for iscenesættelse. At i gerne vil kendes af flere. Det grafiske arbejder laver jeg i forhold til eksamen er gratis og kan være alt fra navn, logo, brevpapir, visitkort, webdesign, flyers, profilbrochure, plakater, nyhedsbrev etc..... Kun fantasien sætter grænser. Men allerhelst noget iscenesættelse. Det behøver ikke at være en virksomhed... kan også være et band, sanger, kunstere osv... Det krav jeg har, er at der ikke bliver sat for mange regler op for mig. Dette er min sidste eksamen, hvor jeg få lov til at give den gas og virkelig "bestemme", men selvfølge ifht. jeres værdier ect. -Hvem ved, måske jeg indeholder den ide, I søger Håber bare i har forståelse for min tilbagevendelse, da jeg får meget travlt de næste dage. Tager jo også yderliger kontakter udenfor Amino. Men kan jeg ikke hjælpe jer... er der mange på uddannelsen. Skriv til mig Venlig hilsen Bibi
|
Mail sendt