Jeg har lagt mærke til at rigtigt mange iværksætter / brugerer herinde hedder Michael.
Giver det held at hedde Michael ( på en overtroisk måde ) - det består jo af syv bogstaver - syv er et godt tal - mit favorittal er 27 - det er fordi at jeg er født den 27 juni - den dag kaldes også for syvsoverdagen - og jeg elsker at sove og at dagdrømme, det er så fedt.
Nå, men nok om det.
Hvordan går det ellers med Jer Michael'er?
P.S
Min stedfar kaldte mig altid for "My-Girl" i stedet for "Michael" ( udtalt på engelsk ) - i dag er heldigvis død og begravet.
Jeg er farlig for mine omgivelser.
P.S
Nogen der tør at udfordre mig?
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Det kommer an på hvad du mener med held. Som jeg husker det betyder Michael "hvem er som gud?" og så er det interessante jo om spørgsmålet rummer svaret......
Selv er jeg ikke så heldig. jeg tiltrækker de forkerte kvinder, - dem der kan tænke selv. Derfor får jeg sjældent held med at erklære mig som guds gave til kvinderne......
Penge har jeg heller ikke nogen af, selvom jeg har bildt mig selv ind at jeg er iværksætter de sidste 30 år, men heldigvis er jeg så heller ikke særligt begavet, - så det går næppe op for mig at jeg ikke har succes.
Til gengæld elsker jeg livet, - om det så er fordi jeg er en del af det, eller om jeg bare er blevet overset og derfor ikke smidt ud endnu, - det ved jeg ikke noget om.
Jeg har sammen med min ven en webbutik www.maler-maling.dk og vi har kørt siden starten, uden kassekredit. Jeg syntes det er ved at være svært at opnå de mål vi gerne vil, uden den "buffer" i ryggen, som en kassekredit er, og overvejer faktisk at få en kassekredit, så vi kan investere i den rigtige SEO løsning, og få mere succes på nettet. Vi ligger alt for dårligt på google, og skal helt sikkert bruge en ekspert til at hjælpe os. Så jo, det kunne godt gå bedre, men vi klager ikke endnu