Jeg kan helt klart anbefale en iPhone. Jeg har selv iPhone 3G S 32 GB. Den er super hurtig og har en masse funktionaliteter. Jeg har 3 som jeg har været rigtig glad for de seneste 5 måneder, jeg har nu kun 1 måned tilbage og så kan jeg vælge at blive til en lavere månedlig ydelse eller skifte til et andet teleselskab.
Det er en god idé at kigge efter taletid til andre kunder som ikke er 3 kunder. Jeg gik meget efter den som havde den højeste datahastighed om måneden og hos 3 var det 20 gb. Jeg har haft min iPhone i 5 måneder som sag og jeg har "kun" brugt godt 2 gb på de måneder. Jeg valgte dog også 3 på grund af deres gode dækning og den må de siges at leve fuldt op til.
Du kan sagtens bruge Skype, du skal dog have en wi-fi forbindelse da programmet ikke kan ringe på 3g -nettet. Nu om dage er der jo også så mange gratis wi-fi spots rundt omkring.
Nu ved jeg ikke hvor du er fra men i København er der gratis internet i både s-toget, nogle busser og også snart togene.
Jeg går ud fra at det bedst kan betale sig med erhvervsløsningen og trække udgifterne over firmaet?
eller da jeg har fuldtidsjob ved siden af med beskattet mobil, så kan jeg trække halvdelen fra, ved at køre den over privaten da jeg ,må trække resten af husstandens telefoner fra?
Er de sidste kroner givet godt ud på 32 GB frem for 16 GB? Bruger man alt den kapacitet?
Ang. 32 vs 16 GB er det lidt svært at sige...Hvad har du tænkt dig at bruge den til? Jeg har personligt valgt 32 GB, men jeg henter også podcasts og andet indhold ned som en besat :) Så hvis du bare har tænkt dig at bruge den til at surfe på nettet....tjekke mails og hente et par praktiske apps er 16 GB alt rigeligt.... Men har du tænkt dig at udnytte iPod-funktionen og, som jeg, ikke er supergod til at få slettet gammelt indhold, i takt med du henter nyt, så skal du nok få fyldt de 16 GB ud før eller siden.
Derudover skal du også huske på at bordet fanger.... Hvis du vælger 16 GB hænger du på dem, indtil du køber en ny telefon - der er ikke noget med at udvidde med hukkomelseskort :/
Ang. abonnement kan jeg desværre ikke være til megen hjælp... Jeg synes der kommer nye tilbud hver anden dag, og det er noget tid siden jeg købte min telefon. Så jeg kender ikke noget til den nuværende situation.... Men som et generelt tip kan jeg sige at du ikke behøver gå så højt op i om du får 10, 20 GB eller ubegrænset datatrafik... Jeg vil beskrive mig selv som en relativt flittig bruger af datatrafik og det er endnu ikke lykkedes mig at bruge mere end en enkelt eller to GB på en måned :) Du skal bare sørge for at få et abonnement med flat-rate på datatrafik, så kan det næsten ikke gå galt....
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Jeg ønsker at kunne bruge de funktioner der ligger i at bruge internet og kort mv. uden at skulle tænke på forbrug.
Tale er vigtigst, sms og mms mindre vigtigt.
Kan man bruge Skype på en Iphone? F.eks. mens man er på farten, og tale med en leverandør eller kunde i udlandet?
Vent! I slutningen af Juni måned vil Apple efter alt sandsynlighed præsentere en ny iPhone. Så køber du en 3GS i dag, så er bliver den alt for hurtigt forældet. Så jeg ville klart vælge at vente med et køb.
Jeg går ud fra at det bedst kan betale sig med erhvervsløsningen og trække udgifterne over firmaet?
eller da jeg har fuldtidsjob ved siden af med beskattet mobil, så kan jeg trække halvdelen fra, ved at køre den over privaten da jeg ,må trække resten af husstandens telefoner fra?
Er de sidste kroner givet godt ud på 32 GB frem for 16 GB? Bruger man alt den kapacitet?
Om du køber erhvervsabonnementet eller privat abonnementet, så kan begge dele trækkes fra i firmaet.
Nej, der er indført multimediebeskatning, så du bliver beskattet af 3000kr, men da du i forvejen har en beskattet mobil, så vil du ikke blive yderligere beskattet, da det "kun" er 3000kr pr person.
Jeg har en 16GB og har haft den i ca 4 måneder. Jeg har pt. brugt 275 MB. Jeg har ingen musik og film. Lidt spil og lidt programmer. Jeg kommer aldrig til at bruge de 16GB, men det kommer jo meget an på, hvad du skal bruge den til.