Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Hjælp - optage tv program i morgen tidlig

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi er så heldige at bladet GEAR er ved at teste vores RoadRacer e800 elektrisk løbehjul

Nu har jeg så lige fået at vide at løbehjulet er med i morgen tidlig når The Voiice har sit morgenshow. Det bliver også vist på Kanal5 i showet Vågn Op Med The Voice som starter kl. 6.55. Jeg har desværre ikke mulighed for at se programmet, men jeg vil jo frygtelig gerne se omtalen af vores super fede løbehjul. Er der mon en venlig sjæl herinde der vil hjælpe mig med at optage programme?

På forhånd tusind tak Smile

Hilsen Morten

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:19

Det er bare for cool, Morten.
Jeg håber, det lykkes for dig selv at få lov at se det - men jeg håber da først og fremmest, at du får nogle fede flammer sendt over disken.

mvh Hans

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 22:31

mån du ikke kan bede dem om en optagelse?? da jeg var i avisen, så bad jeg dem om at sende den og det gjorde de, det skal nok blive en succes 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 22:57

Jakub Slusarek:

mån du ikke kan bede dem om en optagelse?? da jeg var i avisen, så bad jeg dem om at sende den og det gjorde de, det skal nok blive en succes 

Tjo det ville normalt være muligt. Men nu er det ikke direkte Kanal5 eller The Voice vi er i kontakt med. Det er gennem bladet GEAR, så jeg er ikke sikker på hvordan det præsenteres, og hvilke rolle det spiller. Det er nok bare et eller andet sjovt gimmick / indslag, og så er jeg ikke så sikker på at det er så nemt at få optagelserne...... derfor ville det være SUPER FEDT hvis der sidder nogen med en optager der kunne fange det store øjeblik :)

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 22:59

Hans Stokholm Kjer:

Det er bare for cool, Morten.
Jeg håber, det lykkes for dig selv at få lov at se det - men jeg håber da først og fremmest, at du får nogle fede flammer sendt over disken.

mvh Hans

Tusind tak. Ja Fede Flammer Fænger Folks Fantasi Fantastisk Fint, så det håber jeg også Wink

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 06:52

Så starter programmet lige om lidt. Ingen der kan hjælpe???

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)