Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hwa' vil I ha' - i Aminos nyhedsbrev?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme, at førhen læste jeg dem, nu skimmer jeg kun overskrifterne og læser dem faktisk ikke. De bliver smidt ud.

Primært fordi de nu er blevet fyldt med reklamer.

Faktisk kunne jeg bedere lide dem før i deres enkelthed, fordi de var mere personlige og koncentreret om et emne. Nu opfatter jeg dem mere som en blandet landhandel og med for meget "fyld" der ikke har min interesse.

Sorry!

Til gengæld ser jeg alle Martins vidiomail og høre hans guldkorn. :-)

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:27

Månedens succes historie

Større teaser tekster fremfor kun en overskrift og et link...

Flere henvisninger til relevante artikler på f.eks EPN, SKAT eller what ever det nu måtte være.

Gæste journalister fra enten andre blade eller Amino selv, som skriver en informativ tekst om et spændende emne.

Månedens 3 guldkorn, som kunne være opsamlet fra debatter fra Amino. Altså noget, som alle burde vide, men som mange sikkert ik helt er klar over!

Og jeg kunne blive ved!

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 06:17

Kunne nyhedsbrevene ikke komme ind og ligge som et menupunkt i toppen af siden?
Så man kunne se tilbage til tidligere nyhedsmails.

Og så må jeg desværre sige, at jeg synes nyhedsbrevene er blevet en smule mere uinteressante - tror der mangler lidt den personlige vinkel det havde før fra Martin, hvor han lige skrev noget han havde hørt på en messe eller et godt tip fra sin bog osv - altså nogle historier som kun var der for historiens skyld og ikke for at fremme et eller andet salg.
De sidste nyhedsbreve har været meget salgsfremmende og det eneste der ikke har været med henblik på salg, har været links til fx blogs på amino - men dem kan jeg jo bare læse herinde, det behøver jeg ikke et nyhedsbrev for.
Når det er sagt, er skrivestilen blevet bedre og det er blevet nemmere at overskue hurtigt hvad det indeholder, og derfor har jeg ikke afmeldt mig. Så hele opsætningen af nyhedsbrevet er klart forbedret.

Kunne det være fx tips fra forskellige iværksættere - et tip fra revisoren, fra hjemmesideeksperten, seo-gutten, tekstforfatteren osv. Ikke noget langt, bare et lille guldkorn.

Og så som andre skriver - flere personlige historier. Fx hvem er vors med aminoer.. Hvis det er fr tidskrævende kunne det evt bare være et godt sammensat spørgeskema med 10 spsm, som alle der havde lyst skulle svare på. Og i hvert nyhedsbrev kunne i udtrække en og sætte i.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 22:23

Hej jeg har et forslag -  indlæg om salgs psykologi 

og jeg vil også foreslå at der på Amino bliver en mulighed for lægge indlæg ind om det emne.

Ofte på kurser, i en bog lærer eller avis læser man om en mærkelig undersøgelse etc.om salgets psykologi.

lidt ligesom artiklen om de tre mønter, den var udmærket.:

her er nogle eksempler:

Rør ved kunden

Et bibliotek i Michigan USA, lavede en undersøgelse om deres bibliotek, kunderne klage over belysningen, udvalget af bøger, stolene og indretningen. Det eneste som fik gode karakter var at man fik en pose til bøgerne.

En psykolog foreslog at når bibliotekaren afleverede bøgerne skulle de holde i hanken, så kunden skulle sætte hånden ind i hanken, og derved rørte hånden. Det var den eneste ændring de lavede.

6 måneder efter lavede de samme undersøgelse – nu roste alle kunderne biblioteket for: gode bøger, god belysning, gode stol og en god indretning.

For en butik betyder det, at byttepenge skal give i hånden og ikke lægges i en skål.  

Vandmeloner størrelse C  

En ejer af et supermarked i England undrede sig over salget af vandmeloner, det var ligegyldigt hvad han gjorde med prisen eller indretningen, han ente altid med de samme størrelser tilbage.

Han kunne ikke finde ud af sammenhænget så han hyrede en psykolog - hans konklusion var at kvinder og mænd valgte større efter deres ubevist ønske om en bestemt bryststørrelse – det var ligegyldigt hvad størrelse de selv havde eller deres koner havde, deres valg var baseret på det ubeviste ønske om en bestemt størrelse – det var så en C-skål

Supermarkedet bestilte så vandmeloner i størrelse C-skål og salget boomet.
(for egen regning: hold øje med din kone når hun køber bananer )

Sælg flere store fadøl:

En bar ejer undrede sig over at nogle af hans personale solgte væsentlig flere stor fadøl, både mandlige og kvindelige tjenere, men der var ikke noget sammenhæng i hvorfor - han undersøgte det og fandt at det var spørge teknikken 

" vil du have en lille eller en stor fadøl"  der er en tendens til at vælge det sidste, dels har personen glemt første alternativ og er man lidt i tvivl så er det nemmere at gentage det sidste nævnte.

Men det er baseret på et gennemsnit og virker derfor ikke isoleret : jeg spurgte min kone 

"skal vi se TV eller elske " men hvem fanden kan konkurrere med X-Factor.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:49

Hej Hans,

Jeg kunne godt tænke mig en mobil gruppe, der arbejder med mobile applikationer.

Med venlig hilsen,

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:08
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 14:14

Hej Hans

Jeg foreslog i denne tråd, at man kunne skrive lidt om amino-effekten og en "successhistorie" om dette:

http://www.amino.dk/forums/t/87940.aspx?PageIndex=3

Kort fortalt er det en tråd, hvor trådstarter blot skrev et indlæg om et godt tilbud på tekstforfatning, hvorefter kunderne strømmede ind og han på kort tid blev booket 14 dage frem. Jeg var selv blandt en af kunderne, og generelt feedback har også været meget positivt. Yes

Jeg synes det er fantastisk at han med et enkelt indlæg kan skaffe så mange kunder på så kort tid - ganske gratis ved at skrive et indlæg her på Amino :) Det viser virkelig værdien i Amino og netværket i Amino.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:48
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)