Jpg billeder til en acceptabel størrelse for en webshop
Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Kære aminoer
Jeg har en ca. 4.000 billeder, som jeg skal bruge på en webshop . Formatet er jpg og de har en størrelse af ca. 2 mb.
Jeg kan se, at de i denne størrelse sløver min webshop i voldsom grad.
Er der en let måde hvor man kan konvertere en stor mængde billeder til et "mindre format"
Er der nogle gode freeware programmer man kan bruge til en sådan mission ?
Håber at høre fra jer
Mvh
Glenn
Svar
Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Har dit webshop modul slet ikke sådan en funktion som kan optimerer billedernes størrelse? Det lyder mærkeligt, det er da et "must" :)
Svar
Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Fantastisk lige i øjet. Og så kan jeg ændre formatet...
Svar
Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.
Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Jeg tør ikke udelukke om det har det, jeg benytter mig af OSCommerce Unique free 1,78
Svar
Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Dino
Skrevet
26-04-2010 kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Der er sådan en funktion i Photoshop, hvor du kan automatisere :-)
Svar
Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Jeg har ikke anvendt Photoshop idet jeg har et fuldt set-up fra leverandører med billeder som jeg ikke vil kunne lave bedre selv. Endvidere har jeg ikke et fuldt lager, idet "størrer/likviditetstunge" produkter fungere som dropshipping direkte fra leverandør til slutkunde
Svar
Fra Eindhoven
Tilmeldt 17. Apr 10
Picasa fra Google er vildt smart og gratis.
http://picasa.google.dk/
Når du eksporterer billeder med dette program spørger det til format og komprimering.
Du vil også få stor glæde af det privat. Det har jeg i hvert tilfælde haft.
Svar
Tilmeldt 30. Oct 09
BusinessMaroc
Skrevet
28-04-2010 kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Microsoft Office Picture Manager og du er færdig om 10 minutter
Svar
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Microsoft Office
Allerede her løber det mig koldt ned af ryggen :)
/allan
Svar