Hej aminoer, |
Første udtryk var at baggrundsfarverne flyd all for meget ind på billederne, men mener at det alt for lyst, Just my opinion
Hej aminoer, |
Første udtryk var at baggrundsfarverne flyd all for meget ind på billederne, men mener at det alt for lyst, Just my opinion |
Synes det ser knald godt ud... virkelig godt... Godt arbejde |
Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.
Jeg må give begge de 2 første indlæg ret, for det ser flot ud, men baggrunden er ikke en baggrund. Den er alt for markant og bør fades ud. Om det ser bedst ud at fade i sort eller hvid, det ved jeg ikke før jeg ser det. Så der må du lave en test. Derudover virker linket til bestil ikke, men det var jo også kun designet du spurgte til. Det var mine 5 cents, håber det kan bruges. |
Kunderne siger...
Det er mere en generel observation end en direkte kritik af dit site. Men jeg krummer næsten altid tæer når jeg render ind i de der "Her er hvad vores kunder siger" elementer. Ikke fordi de er en dårlig idé, det er de bestemt ikke. Men de er bare ofte rigtigt dårligt udført. Nu beskylder jeg ikke nogen for at "fake" deres feedback.... Jeg siger bare det ofte kommer til at se faket ud - om man så har faket dem eller ej er for så vidt ligegyldigt. Tag f.eks. vores ven Rasmus, fra Odense. Jeg har set feedback fra top-chefer i Microsoft og Mærsk være langt mere "nede på jorden", end den feedback Rasmus her kommer med for en jordbærkage :) |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Flot hjemmeside design Der skal bare arbejdes med søgeord optimering , derved side ligger øverste på google , lave nogle overskrifter med h1 med dine søgeord og en masse god tekst på side ,med underoverskrifter på siden H2 og almindelige tekst h3
En god titlen med dine søgeord i så er den hjemme jeg mener denne her titlen <title>Torvekonditoriet Slagelse</title> husk lav en sælgende titlen , med gerne alle 67 tegn der vises på google |
Tak for jeres fine svar! :-) |
Hej Rasmus
Alt er beskidte salgstrick...og du skal ikke komme og sige at du vil smide en kundes negative oplevelse op i den boks? ;) Pointen er bare at den slags indhold ofte lyder "fake".... At det så ofte også er fake er en helt anden snak, men det gør det kun værre :) Der jeg vil hen er at der altså er en kæmpe forskel på hvilken "tone" eller ordlyd, der trigger mig, alt efter hvad jeg skal købe.... Hvis jeg skal købe en ny partikelaccelerator eller et CMS-system vil jeg uden tvivl sætte pris på at andre kan bekræfte mig i at det er "det rette valg" osv.... Hvis jeg skal købe en kage vil jeg bare gerne høre at andre siger "Hold kæft! Den kage smager godt!" - nu skal det naturligvis ikke formuleres præcist sådan, men du forstår hvor jeg vil hen :) |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Fin hjemmeside, men jeg synes, at baggrunden er utrolig forvirrende. Det ødelægger lidt roen på siden, synes jeg. Men ellers kanon billeder du har på siden. Man bliver jo helt lækker sulten. |
kunne godt intersere mig for denne side du har til salg 27111701 |