Hej Alle, har haft i tankerne at starte min egen webshop som sælger moderne tøj til unge mænd. Jeg mangler bare at finde en leverandør til tøjet. Er det muligt at få en leverandør hvor man bare kan vidersælge, så jeg ikke skal investere i et lager? Nogen der evt. kender nogen gode steder jeg kan kigge? Tak på forhånd :), mvh |
Hej Esben
Velkommen til amino.
Først vil jeg gerne sige at bare HER inde er der mange iværksættere der sælger herretøj til unge mænd. Jeg tror det marked er langt mere end overbooket og er du stædig og forsat ønsker at køre denne virksomhed så synes jeg du skal gøre dig mange overvejelser, lave en forretningsplan, handlingsplan og ligge budget. Undersøge markedet og se hvad de unge vil have med mere men som sagt så er der rigtig mange konkurrenter.
At handle med kina er intet problem. Du skal dog huske at undersøge told, moms og import regler. Hvis du ønsker at lave dine egne produkter og få produceret i kina så skal du sørge for at holde godt øje med produktionen da de gør NØJAGTIG hvad de for besked på men så heller ikke mere.
Køber du færdige produkter ser jeg ingen fejl i at hente fra kina. Ville dog stadig tage ned og undersøge deres baggrund og sikre at det ikke var børn der sad og lavede det tøj du købte.
Man vil jo nødig ende på forsiden at eb.dk med "Dansk iværksætter støtter børnearbejde" :P