Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad siger i til mit nye logo??

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakub Slusarek:

Jeg søger ikke en ny logo udbyder, jeg fik modtaget det i dag, og derfor ville jeg have feedback, så tilbud vil jeg ikke have...

Nederen, så blev du også udsat for spam PMS. Jeg gjorde selv den sammen slags "fejltagelse" at jeg oprettede et relativt uskyldigt emne om en opgave - min indbakke blev spermet totalt til - i dag har jeg slået den funktion fra der gør at folk ikke kan kontakte mig via PM - det er faktisk lidt uhyggeligt så mange der kaster sig over éen.

Jeg er meget chokkeret over det, og hvis dette her var U.S.A - så ville jeg i retten med det.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har i dog gang i, det er åbenlyst en slange!

PERVS! Wink

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Ja vi triller vider med det, om en halv time er vi kommet til den konklusion at de ligner en fisk, eller giraf med jern på :D 

Men hvad vil i skifte på det hvis det var jeres??

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

gatsbyhair:

Hvad har i dog gang i, det er åbenlyst en slange!

PERVS! Wink

Ja, det er en cykelslange der er kommet ud for et trafikuheld og er blevet krøllet sammen til et logo der ligner en pik med patter og glasskår ( brillerne ).

 

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakub Slusarek:

Men hvad vil i skifte på det hvis det var jeres??