Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad siger i til mit nye logo??

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakub Slusarek:

Jeg søger ikke en ny logo udbyder, jeg fik modtaget det i dag, og derfor ville jeg have feedback, så tilbud vil jeg ikke have...

Nederen, så blev du også udsat for spam PMS. Jeg gjorde selv den sammen slags "fejltagelse" at jeg oprettede et relativt uskyldigt emne om en opgave - min indbakke blev spermet totalt til - i dag har jeg slået den funktion fra der gør at folk ikke kan kontakte mig via PM - det er faktisk lidt uhyggeligt så mange der kaster sig over éen.

Jeg er meget chokkeret over det, og hvis dette her var U.S.A - så ville jeg i retten med det.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har i dog gang i, det er åbenlyst en slange!

PERVS! Wink

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Ja vi triller vider med det, om en halv time er vi kommet til den konklusion at de ligner en fisk, eller giraf med jern på :D 

Men hvad vil i skifte på det hvis det var jeres??

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

gatsbyhair:

Hvad har i dog gang i, det er åbenlyst en slange!

PERVS! Wink

Ja, det er en cykelslange der er kommet ud for et trafikuheld og er blevet krøllet sammen til et logo der ligner en pik med patter og glasskår ( brillerne ).

 

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakub Slusarek:

Men hvad vil i skifte på det hvis det var jeres??

 

Designeren ;)

 

Nej seriøst.... Jeg har intet problem med at komme med gratis feedback.... Men hvis man allerede har proffesionel hjælp inde over kan jeg ikke se nogen grund til at aggere gratis arbejdskraft for dem.... Hvis din grafiker ikke kan lave et logo, uden det kommer til at ligne en pik er det bedste råd altså at skifte hende ud :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejj.. hvor er det godt med folk der stadig har sans for humor ! :D Star

Og ja, selvom det er krise tider, så må der jo være en hvis grænse for hvor meget reklame pis man får ved at spørger hvad klokken er, så er ens indbakke fyldt. 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakub Slusarek:

Ja Ja vi triller vider med det, om en halv time er vi kommet til den konklusion at de ligner en fisk, eller giraf med jern på :D 

Men hvad vil i skifte på det hvis det var jeres??

Logoer siger ikke en skid hvis der ikke er en god historie ved det, drop det der med at lave tegnefilmslogoer, der skal noget orginalt til = virkelighed. En lille husmands teori jeg er ved at arbejde på, så man gør logoer mere levnede - men mere om det senere.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama det var et udkast til logoet, og så må man jo tage det derfra, jeg har jo et lille telefon møde med designeren i morgen.. 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry :)

Men det er virkelig småting der skal justeres, hvad med at forme hovedet lidt tydeligere?
Typografiren er egentlig fin nok, så der syntes jeg ikke der skal gøres noget.


Og hvorfor har han hørerbøffer på?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakub

 

Jo jo.... Og nu er det for så vidt heller ikke fordi jeg selv har noget i klemme - jeg laver ikke logoer. Men jeg synes det er lidt fesent, at trække på Amino-brugernes kompetencer og så lade en anden høste frugten....Som sagt: hvis din grafiker ikke kan se det udkast ligner en friggin' pik, så skulle du måske kigge dig om efter en anden grafiker.... Måske en af dem, der har sendt dig et tilbud?

 

Det du dybest set siger er: Hey venner, jeg har en inkompetent designer, vil I ikke give mig jeres kompetence, så giver jeg hende pengene? :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)