Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad siger i til mit nye logo??

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey giv din mening dette er det nye 

 

 

Detter er det gamle (Home made)

 

Give me feedback :D 

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

..

Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cykelmekaniker, er det ikke i ét ord?

 

Ellers cool nok, jeg synes dit gamle var lidt mere urban, lidt mere single speed.. Jeg ville som privat nok gå efter den urban stil.. Så kan faktisk godt lide det gamle..

Jeg kan se af din hjemmeside, at den mangler lidt indhold, det er for mig vigtigere, lige pt. ville jeg ikke købe noget der.. ikke til at video m den er ved at lukke ned eller åbne.


Mine 2 ord...

Held og lykke med finansieringen i banken ;-)

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker, skal lige siges du er en af de eneste der syntes godt om det! Takker, Jeg må lige undersøge det med cykelmekaniker / cykel mekaniker. 

hjemme side er i fuld knald :D Star herfra ..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det gamle logo virker mere rodet og det nye lidt mere stilfuldt. Så jeg er helt sikkert mest til det nye!

Angående cykelmekaniker, så skulle de vidst være i ét ord, ligesom cykelsmed. :)

Held og lykke med din side og dit logo.

Venlig hilsen

Anna Lilja Steensig
kontakt@re-spelling.dk

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme logoet virker lidt kedeligt.

Udover det, var det første jeg så, at cyklen lignede en pik. Efter lidt mere kiggen, kunne jeg se det var en "ting" på en cykel i fart.

Ved ikke om andre kan forestille sig det samme? i så fald, så skal du måske arbejde lidt videre med det,

Men fremskridt, fremfor det gamle, det er det.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det nye er lavet af et firma,, men har du måske nogle forslag til hvad der kan ændres??

Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha jo jeg tænkte os, pik.. HVAD? men efter jeg havde læst cykelmekaniker kunne jeg godt se det var en pik.

 

Jeg syntes ellers logoet er fint og flot! lidt uheldigt logo i forhold til min tankegang.

Vh Bjarke.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

det er ok at være lidt pervers en mandag aften, men jeg kan sku ikke se så meget pik i det, men hvad skal der gøres så den ikke ligner en diller... 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Anna Lilja Steensig:

Synes det gamle logo virker mere rodet og det nye lidt mere stilfuldt. Så jeg er helt sikkert mest til det nye!

Angående cykelmekaniker, så skulle de vidst være i ét ord, ligesom cykelsmed. :)

Held og lykke med din side og dit logo.

Venlig hilsen

Anna Lilja Steensig
kontakt@re-spelling.dk

Hahaha - en pik der er bundet en knude på. Mon det er fordi at pikken er så stor at den ikke kunne være i bukserne og gled ned og sat sig fast cykelkæden og kørt rundt , av for satan. Tour de Tortur fristes man næsten til at sige.  

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)