Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal jeg sælge mit import til ??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

jeg har fået mange gode tilbud hjem fra Kina - både til børn i form af legetøj og møbler, men jeg ved faktisk ikke helt hvor jeg skal henvende mig for at få det solgt. Jeg har været og er stadig i kontakt med Jem & Fix og Dansk Supermarked, men der er endnu ikke faldet noget på plads. Hvem skal jeg ellers kontakte - har vi virkelig ikke flere større kæder el. lign herhjemme - nogen, der kender et engrosfirma, som evt. tager varer hjem til videresalg eller sørger de selv for importen fra Kina ?? Mangler inspiration, ellers må jeg tage en tur på Google mere og bare søge efter potentielle kunder ! Det er fine ting, så der burde da være nogle at afsætte det til !

Med venlig hilen

Viksi

Fra Viborg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 20:06

Hejsa,

Vi er en virksomhed, som sælger til en del kræmmere og butikker. Vi kan selvfølgelig ikke sammelignes med DS, eller jem og fix - men min erfaring siger mig det er umuligt og sælge noget til dem, - tro mig, de finder varene billigere end dig, hvis du er ny på markedet.

Men send gerne de forskellige varer afsted til mig, så kigger vi på det.

RK Handel
info@parti-salg.dk

tlf. 5353 9333

Fra Herning
Tilmeldt 14. Apr 10
Skrevet kl. 22:21

Hej,

tak for din tilbagemelding. Jeg vil prøve at sende dig et billede af varerne og så kan du jo kigge på det...! Jeg sender dig lige en mail imorgen.

Mvh. Tina

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 00:07

Jeg må sige, at det er ret modigt at købe en masse hjem - uden at have en plan for at få det solgt :)

Held og lykke med at få det solgt. Du kunne eventuelt tage på kræmmermarkeder?

Fra Herning
Tilmeldt 14. Apr 10
Skrevet kl. 08:32

Hej,

jeg har ikke fået noget hjem, men har bare fået tilbud, som jeg også skriver.....varerne har jeg ikke taget hjem - endnu......skal jo først finde en køber :-))

Tina

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 10:59

Hvis du vil have styr på hvikle kæder der findes i Danmark, så kan jeg varmt anbefale denne bog: "Kæder i Dansk Detailhandel", som udgives af Stockmann Gruppen A/S. Bogen koster omkring 2.000 kr. ekskl. moms.
http://www.retailinstitute.dk/Stockmann/Detailhandel/Kaeder-i-dansk-detailhandel.aspx

Jeg har selv denne bog stående på reolen, da den virkelig giver et godt overblik over alle de danske kæder i dansk detailhandel.

Det er dog ikke særligt svært at få varer hjem fra Kina, og de større kæder har uden tvivl selv øjnene åbne for de varer, som de ønsker at importere. Et ekstra mellemled er kun et fordyrende mellemled for de danske kæder.

Mit råd er derfor at sælge til mindre webshops eller mindre butikker, som ikke selv har mulighed for eller viden til at importere varer hjem fra Østen. Indgå eventuelt en aftale med en række webshops, som kan aftage dine varer i mindre partier.

Et alternativ er de små købmænd og kiosker, som ikke er medlem af en kæde. Jeg har dog ikke et overblik over, hvor mange af disse små selvstændige købmænd der er tilbage derude.

Held og lykke med forretningen. Det kan sagtens lade sig gøre, hvis bare du holder fokus på den rigtige målgruppe!

Fra Herning
Tilmeldt 14. Apr 10
Skrevet kl. 11:02

Hej Martin,

tusind tak for dit indlæg.......jeg vil også til at kigge på de mindre webshops, da jeg også tror, at det er bedre at sætte ind her....!

Bogen vil jeg overveje, for den virker til at være god i denne forbindelse.

Endnu engang tusind tak for dit bidrag og ha' en rigtig god dag :-)

Tina

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)