Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp søges...opstart af dametøjs-forretning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i flere år gået med drømmen om at have min egen forretning med lækre dame-tøjs mærker...sko & accesories...

I årenes løb er det lykkedes mig at "samle" på mærker, som andre butikker i byen og omegn ikke forhandler..Wink.

Jeg er en kvinde, der har en stor omgangskreds af veninder og kender stort set alle i byen(!)

Jeg har rigtig mange gode ideer...syntes jeg da selv, og ved lige hvordan indretningen og stilen skal være...

Har arbejdet i butik for nyligt, og stod for bestillinger, men havde jo intet med det økonomiske at gøre...

Lokalet er fundet... på "strøget" i min by...

Hvordan er det så lige at jeg griber det an p.t. ?

Ved godt at jeg skal have udarbejdet et budget og forbi banken... Har jeg råd til en ansat... ? Hvordan køber man ind ? (økonomisk)... osv.

Håber der er nogle kloge hoveder herinde, der kan guide mig i den rigtige retning...

Mvh RosemundeSmile

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det var mange spørgsmål Smile

Hvis jeg var dig så ville jeg tage et af de iværksætter kursere som bliver afholdt over hele landet, både lære om regnskab og om at drive en virksomhed, så man måske undgår nogle at de huller som andre er faldet i, også for at virke mere prof. over for banken, for de holder lidt mere på deres penge for tiden, og virker du for grøn så kan de måske godt holde for fast på dem Stick out tongue 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 26. Apr 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for dit indlæg...

Har skam også tænkt på at deltage i et iværksætter-kursus...

Jeg har endda også været forbi mit lokale VÆKSTHUS... men syntes ikke at jeg fik noget positivt feedback derfraSad

Mvh Rosemunde

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rosenmunde.

Det er ikke sværere end at hvis du har styr på alt det med varer og varegrupper indkøb og salg, indretning af lokaler.

Så kan jeg guide dig med hensyn til Budgetter og forretnings plan / handlingsplan, forsikringer, sikkerhed (alarm og data sikkerhed), økonomi styrings system osv. osv. Samt dine muligheder for tilskud til opstart fra væksthuset og evt. væksthus kaution for et kom-i-gang lån i banken.

jeg arbejder bl.a. med økonomi og iværksætter rådgivning, og du er en helt normal prototype på en iværksætter. Vi indleder med at mødes nogle timer hvor du kan se om kemien passer sammen

og høre hvad jeg kan tilbyde dig. jeg vil se på din forretningside og besvare en del af dine spørgsmål. Alt dette i rette amino ånd (gratis).

Hvis det har din interesse.

Kan de se mere på vores hjemmeside. Http://www.Nr1-okonomikontoret.dk

Du er også velkommen til at kontakte mig på: am@Nr1-okonomikontoret.dk

eller tlf. 2084 8737 / 2084 8486

De bedste hilsner

Anders Mikkelsen

Nr1

Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du overvejer at have en hjemmeside/webshop, vil vi meget gerne hjælpe dig.

Vi er et forholdsvis nyt firma der hjælper nye iværksættere med prisbillige hjemmesider og webshops.

Hvis det har din interesse er du meget velkommen til at skrive til os på salg@home-media.dk

 

mvh

Christian

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også anbefale at du tager kontakt til det væksthus der er i dit område.

De er gode at tale med, og hjælper med utrolig mange ting. - Det er et fantastisk sted at starte som nystartet / iværksætter.

 

Går du med tanker om hjemmeside / shop / tryksager er du altid velkommen til at rette henvendelse til mig på henrik@i-share.dk - Så kan vi tage en uforpligtende e-mail korrespondance og evt. tlf. snak om dine behov og ønsker.

Har du webshop tanker kan jeg også anbefale e-pusher (www.e-pusher.dk) af Martin Thorborg.

 

Held og lykke herfra !

 

MVH

Henrik Bodilsen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)