Jeg har i flere år gået med drømmen om at have min egen forretning med lækre dame-tøjs mærker...sko & accesories... I årenes løb er det lykkedes mig at "samle" på mærker, som andre butikker i byen og omegn ikke forhandler.. Jeg er en kvinde, der har en stor omgangskreds af veninder og kender stort set alle i byen(!) Jeg har rigtig mange gode ideer...syntes jeg da selv, og ved lige hvordan indretningen og stilen skal være... Har arbejdet i butik for nyligt, og stod for bestillinger, men havde jo intet med det økonomiske at gøre... Lokalet er fundet... på "strøget" i min by... Hvordan er det så lige at jeg griber det an p.t. ? Ved godt at jeg skal have udarbejdet et budget og forbi banken... Har jeg råd til en ansat... ? Hvordan køber man ind ? (økonomisk)... osv. Håber der er nogle kloge hoveder herinde, der kan guide mig i den rigtige retning... Mvh Rosemunde |
Hej.
Det var mange spørgsmål
Hvis jeg var dig så ville jeg tage et af de iværksætter kursere som bliver afholdt over hele landet, både lære om regnskab og om at drive en virksomhed, så man måske undgår nogle at de huller som andre er faldet i, også for at virke mere prof. over for banken, for de holder lidt mere på deres penge for tiden, og virker du for grøn så kan de måske godt holde for fast på dem