Jeg har en Elite adgang til Seosupport.dk som jo er meget fin. Men hvis man har adgang til den info som ligger i div guides på seosupport.dk, er der så nogen grund til at købe den fulde SEO 2.0 bog? Der jo hvis der er nogen der ikke ved det, er den samme gode Mikkel Demib der står bag.
Vil det ikke være bedre at købe SEO-LEX 10.0 for at få en anden SEO mands erfaringer?
Sikkert vil Mikkel Demib og Thomas Rosenstand anbefale at man køber hele butikken - men hvad siger jer som har alle 3 ting - hvis nogen har købt det hele: SEO-LEX 10.0, SEO 2.0 og fuld adgang til seosupport.dk.
Vil det ikke være bedre at købe SEO-LEX 10.0 for at få en anden SEO mands erfaringer?
Jeg har købt begge bøger og de er guld værd. Selv kender jeg ikke Elite adgangen til Seosupport så jeg ved ikke hvad der er i den. Men jeg kunne godt forestille mig at der er mange gengangere mellem SEO 2 og Elite.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Vil høre om der er nogen som har adgang til seosupporten.dk og har SEO 2.0 bogen? Kan I sige noget om
Det har jeg :)
En store del af de guides du får med SEO Supporten er bygget på tekster fra SEO 2.0. Men der er også væsentlige forskelle ...
- SEO Supportens guides er skrevet med fokus på at udføre nogle bestemte opgaver - how-to-guides. SEO 2.0 er skrevet som en faglig lærebog og går derfor mere i dybden og bagom de enkelte udfordringer og løsningsmodeller.
- Der er lidt materiale, som kun findes på SEO Supporten - men endnu mere materiale i SEO 2.0, som ikke findes i SEO Supporten. SEO Supportens guides fylder på papir ca. 4-500 sider. SEO 2.0 fylder knap 1.400.
Og så er SEO 2.0 jo lidt lettere at have med i seng eller på rejser - i den trykte version :)