Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Budget, udførselse af idé / Hvordan starter man op.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 12. Jul 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Opstart af e- handel - accessories.

Hej Allesammen.

Droppede min første idé med, at starte en virksomhed med baby tøj.

Jeg har talt med familie og venner, har god opbakning fra alle, og de mener det er et godt marked jeg har valgt.

Jeg har tænkt mig, at læse nogle bøger om opstart af virksomhed.
Jeg vil opstarte en enkeltmandsvirksomhed.
Jeg starter med, at sælge mine produkter via e-handel, da omkostninger som husleje er meget store, og tør ikke tage springet endnu. Efter min mening er det bedre, at opbygge en kundekreds også se om det er muligt at starte en forretning op inde i byen.

Mine spørgsmål er følgende:

- Hvad koster det, at oprettet en internet hjemmeside? Ca. beløb
- Nogle virksomheder man skal holde sig fra ? Vil gerne have nogle gode råd evt.
- Hvordan skaber man kontakt til levenrandøre?

- Er der nogle kurser for iværksættere?

Dette var mine spørgsmål indtil videre.

Håber i har lyst til at svare på dem

Venlig hilsen Doris

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:52

Hej Doris,

Det markedet som du har valgt, er et marked som er fyldt med konkurrence, men hvis du kan finde nogen niche produkter så vil jeg mene at det er den vej som du skal gå..

Ellers skiller du dig ikke ud og derved heller ingen succes!

Med hensyn til dine spørgsmål, så kan man ikke bare give en cirka pris, da det kommer an på hvad du har brug for og i hvilken kvalitet.. Men et forsigtet bud vil være mellem 10-25.000 kr., hvor den til 25.000 kr., virkelig vil blive en hjemmeside der sparker r*v :)

Ellers ville jeg tage fat i dit lokale Væksthus og få rådgivning af dem, da det er helt gratis og de er super gode til at hjælpe dig samt opnå kontakter..

Derudover vil jeg råde dig til at starte med dropshipping, da du på den måde undgår at have lager derhjemme.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 11:52

Hej Doris

Du kan drive en e-shop fra stort set 0 kr. hvis du selv kan sætte den op, og vedligeholde den - ellers er det muligt at købe køreklare shops på månedsbasis (mener det er onkring 500-600 pr. måned)

Med hensyn til at vælge hvilke virksomheder du skal holde dig fra - så brug din mavefornemmelse. Andres råd i denne sammenhæng er ofte meget farvede, og derfor ikke særligt brugbare.

Kontakt til leverandører!! Ring og sig pænt goddag og fremlæg dit forslag/ønske.

Held og lykke

Bennie

Fra Sønderborg
Tilmeldt 12. Jul 09
Skrevet kl. 12:53

Tak for besvarelsen

Hvad mener du præcis med niche produkter ?

Jeg har tænkt mig, at selv designe nogle produkter, mine priser skal være fra lav-mellem klassen. Da alle og en hver skal kunne have råd til det. Så er målgruppen lidt bedrede.

Og jeg har aldrig nogen sinde hørt om dropshipping? hvad er det?

Fra Sønderborg
Tilmeldt 12. Jul 09
Skrevet kl. 12:59

Hej Bennie

Tak for din tid og besvarelsen

Det må jeg prøve ellers må jeg tage nogle kurser, jeg kunne vel også få en til, at hjælpe mig med at opstarte en hjemmeside og selv vedligeholde den.

Har tænkt på, at importere evt. nogle vare hjem fra udlandet. Også starte med at have dame access, også måske gå overtil børne acess, børne acess går rigtig godt i den forretning jeg arbejder i.
Det er prima hello kitty kunderne køber, spidermann mm.

Har tænkt mig, at tage et bijob i starten, da man først skal ordenlig igang

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 13:06

Doris:

Hej Bennie

Tak for din tid og besvarelsen

Det må jeg prøve ellers må jeg tage nogle kurser, jeg kunne vel også få en til, at hjælpe mig med at opstarte en hjemmeside og selv vedligeholde den.

Har tænkt på, at importere evt. nogle vare hjem fra udlandet. Også starte med at have dame access, også måske gå overtil børne acess, børne acess går rigtig godt i den forretning jeg arbejder i.

Hej igen Doris

Hvis du skal starte "langsomt" op, vil jeg da anbefale dig en WordPress med integreret e-commerce. Jeg ved de fleste vil sige det er lidt "gammeldaws" med e-commerce - med hvis du sætter dig lidt ind i tingene, kan du selv håndterer det meste på en overskuelig tid.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du tror jeg kan være til hjælp.

Bennie

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:10

Doris:

Dette er den rigtige måde at gøre det på, hvis du også vil se lidt fortjenste ud af dit arbejde.

Der findes nogle herinde der kan hjælpe dig med accessories fra Thailand og jeg har selv en kontakt i Indien, men den vil jeg helst ikke af med da jeg endnu ikke har afgjort om jeg skal genoptage samarbejdet med ham.

Samtidig med din hjemmeside vil det så være en god idé at du også anvender Trendsales i din markedsføring og jeg tror en god vej til succes er denne:

1. Få lavet hjemmesiden professionelt.

2. Sørg for at oprette en blog på et andet domænenavn hvor du skriver om tingene du får hjem og trends osv osv -  husk ikke at briuge samme tekster som på hjemmesiden.

3. Sælg varerne på trendsales og DBA og sørg altid for når det er muligt og uden det virker for "plat" at have din www adresse med i teksterne.

4. Forbered dig på at bruge 3-5 timer på det dagligt og at det kan være svært i starten.

5. Sørg for at dine kunder altid føler det har været en oplevelse at være kunde hos dig, f.eks. med en lille gratis gave med hver forsendelse.

Og sidst men ikke mindst. Brug Amino som din sparringspartner på vejen til succes, også selvom den kritik der måtte komme ikke er positiv, hvis det skulle være tilfældet.

God vind Smile

Køb ren argan olie her

Fra Sønderborg
Tilmeldt 12. Jul 09
Skrevet kl. 14:05

Lagersalg123

Tusind tak for det gode opbakning, har du nogle navne op dem som evt. kunne hjælpe mig eller er der en bestemt gruppe?

ang svar 5) Har jeg tænkt mig, at giv en lille gave med hvis de køber over et bestemt beløb, også i starten give 5% på købet fordi jeg lige er startet op :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:21

Doris:
Tusind tak for det gode opbakning, har du nogle navne op dem som evt. kunne hjælpe mig eller er der en bestemt gruppe?

Jeg ser lige om jeg kan finde dem, er nødt til at lave noget inden så længe Smile

Doris:
ang svar 5) Har jeg tænkt mig, at giv en lille gave med hvis de køber over et bestemt beløb, også i starten give 5% på købet fordi jeg lige er startet op :)

Når du snakker "billige" varer, så ville jeg faktisk hellere hæve prisen og give gaven med. Grunden til dette er, at der er langt større sandsynlighed for at en kunde fortæller en anden om den gratis gave, frem for en rabat på 5% som man får mange steder.

Hvis dine ting er unikke og trendy, som f.eks. LiisaB der laver tasker at sikkerhedsseler (godt tænkt), så kommer tingene helt af sig selv.

Jeg har f.eks. udviklet nogle cremer som ikke tidligere er set på markedet, salget og virkningen har jeg så testet på Trendsales med meget positiv respons. Jeg udvikler derfor videre på produktet og det ender til efteråret i butikkerne til salg fra 159 og op til 399 alene afhængigt af hvilken emballage og målgruppe jeg beslutter mig for senere.

Køb ren argan olie her

Fra Sønderborg
Tilmeldt 12. Jul 09
Skrevet kl. 14:37

Okay så hæven jeg bare avance procenten.

Det lyder som om du har godt styr på  :)

Mht. LiisaB tasker, så kunne man se om man kunne finde nogle bærre dygtige access, fx. pynt på hårspænder som er lavet af evt. genbrugsbomuld. Nu er jeg i lære i H&M og der kunne vi godt mærke at bærre dygtige ting dette var så tøj, blev solgt hurtigt der var stor efterspørgsel på tingene, som desværre kun var lavet i små mængder.

Men vil  prøve at designe nogle access selv, jeg kan få hjælp af en kollega som er uddannet designer, vi har fået til opgave på 2hoved forløb (juni) måned, at vi selv skal designe noget tøj, og dertil kunne jeg jo lave nogle Accessories ;) Også komme lidt videre med "mit eget projekt" og på den måde komme videre

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)