Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KESSLER VANDT !!!

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

ditbrugtmarked:

Tja:

• at Kesslers næste kamp bokses i Danmark
  • at jeg har tid til at være ved ringside næste gang
  • at Arthur Abraham lægger sig syg

Han skal møde Green... Og kan vist først møde Abraham i Finalen, som alt ser ud nu ;D

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 00:55

Fashion-Seller:
Han skal møde Green

Ja, i september. det tror jeg ikke bliver noget problem ...

... men Abraham anser jeg for at være favorit, så han må gerne få influenza eller smitsom gulsot eller simpelthen bare stoppe karrieren Big Smile

Mvh.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 01:16

ditbrugtmarked:
simpelthen bare stoppe karrieren

Det skal Mikkel nok sørge for.

Abraham var altså ikke noget specielt før Super Six, der var der Mikkel, Calzaghe og Froch. Og i begge Abrahams kampe har han ikke været specielt god, han startede med den ringeste af alle seks, og kunne lige bokse op med ham, inden han så lander en killer knockout / lucky punch.

Jeg satser stadig på Mikkel, han er blevet lidt hurtigere, lidt stærkere og lidt vildere. Og efter i aften, med genvunden selvtillid.

Det kommer hans næste modstandere til at mærke.

Stakkels Allan Green

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:22

Jimi Hove:

Jeg satser stadig på Mikkel, han er blevet lidt hurtigere, lidt stærkere og lidt vildere. Og efter i aften, med genvunden selvtillid.

Det kommer hans næste modstandere til at mærke.

Stakkels Allan Green

Han kan vist godt bestille tid på hospitalet til en ekstra undersøgelse!!!

Green er den absolut svageste af alle bokserne, og han bliver bankekød i de 2 kampe han får...

The GOOOOOOOOOOOOD old HITMAN is back ;D

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 01:24

I 2009 lå Artur Abraham kun nr 14 på verdensranglisten. Mikkel lå nr 2. Han er bare en tysk hat, der har haft et lille lortebælte, som ingen giver noget for.

Froch var på papiret Mikkels sværeste modstander. Froch har også lige slået Andre Direll. Super Six er helt åben igen.

Men jo det smart at nedgøre danske præstationer, og ofte er danske præstationer overvurderede af danskerne selv. Men ikke her.

De engelske kommentatorer kaldte det for en af de bedste kampe i verdenshistorien

Det sjovt med danskere, når en dansker er rigtig god, skal han pilles ned. Når han er middelgod kan vi alle identificere os, og han skal glorificeres. Underligt

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:17

Jacob Ipsen:

Bautik:
Nogen der vil søge på Kessler froch stream, og fortælle mig om det lykkedes mig at lave en tråd i cafe'en og få den efter 1minut op som #1 resultat på google ? :D

jeg tog den ned via www.MyP2P.eu
Streamet fra en udenlandsk sports kanal der hedder sports.ro

fungerede fint :)

Så den streamet via en rumænsk kanal. Det var faktisk god kvalitet, bare lidt træls at reklamepauserne gik 10-12 sekunder ind i starten af hver omgang. Men hvad det var gratis Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 08:36

Jeg så den samme, Nikolaj - det var via SopCast?

Jeg fandt en webside der streamede den uden reklamer med den gik pludselig i sort efter 7. runde :O. Så var der stress på for at finde en ny kanal.

DBM, hvilke varer havde du med i bingo programmet? Den eneste sponsor man ikke kunne høre navnet på pga publikums jubel var den lille ATV - var det din?

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 09:34

Hej gweb.

gweb:
DBM, hvilke varer havde du med i bingo programmet?

Kenneth Carlsen skød 3 plastikdyr ud til publikum. Den ene vinder vandt en sandsæk, et par boksehandsker og nogle håndbind fra bokseudstyr.dk

Mvh.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 14:23

Hej igen. 

Ja.. når først øjenbrynet har været brudt op, så skal der næsten ingenting til. 

Det tror jeg ikke på han ville. 

Jonas.

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 14:27

Fedt at se, at Kessler havde kræfterne til sidst. Men sejren var vel aldrig i fare?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)