Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idéudvikling - hjælp!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 05
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får jævnligt ideer til nye produkter, men besidder ikke selv evnerne til at komme seriøst videre med dem. Det drejer sig om formulering af ideerne, skitser/tegninger etc. Derfor er ingen af ideerne blevet til noget.

Ikke alle mine ideer er lige levedygtige, det er klart. Derfor ville det også være rart med en sparringspartner for at afprøve tanken/ideen. Mange kan helt sikkert "aflives" ret hurtigt, men så kan man jo glemme dem og komme videre.

Hvordan gør man? Er nogen interesseret? Der er jo ingen penge i det nu, men måske senere, hvis der kommer et salgbart produkt ud af det.

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 12:50
Sparring er altså en god ting. Du kan evt. fange mig på wubi(a)wubi.dk, så kan vi tale nærmere

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 14:18
Hej Preben,

Du skal være velkommen til at besøge mig på www.helmers.biz eller sende en mail. Jeg kan hjælpe dig med nogle værktøjer til at udvikle dine ideer og som Mikael siger er sparring altid en god ide.

Tilmeldt 12. Aug 05
Skrevet kl. 10:46

Hej Mikael,

Tak for dit tilbud om sparring. Jeg vil prøve at strukturere mig selv og mine ideer lidt mere før jeg tager kontakt til dig.

Tilmeldt 12. Aug 05
Skrevet kl. 10:49

Hej Mikkel,

Du får samme svar som Mikael, jeg skal have sat mig selv lidt i system før jeg tager kontakt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)