Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med nogle fede links til alverdens ting

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg søger links og inputs fra jer alle. Big Smile Bredt og vidt - kom bare med dem.

Kender i nogle gode sider på nettet?
Det kan være alt fra madlavning, databaser over et eller andet, sportssider, interessant læsning, mystiske påfund, gør-det-selv-forums, IQ-testeren, sjove USB-gadgets.... ALT har interesse... Det kunne jo helt sikkert også være jer selv, der havde noget der var værd at fortælle videre om. Sælger du noget helt unikt? Er der nogle sider I bruger meget? En side der kan agere diktafon? Et sted man kan se sig selv med ny frisure????

Til info er det til et magasin jeg er igang med, hvor skal der en gang om mdr kommes med en masse gode tips til hvad man kan finde på nettet. Så ALT har interesse.

Glæder mig virkelig til at høre fra jer.

:-) Dorthe

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 16:50

ZipCo2.com. ;) CO2-neutralisering af Facebookprofiler.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:07

Dorthe Kornerup:

Hej Alle

Jeg søger links og inputs fra jer alle. Big Smile Bredt og vidt - kom bare med dem.

Kender i nogle gode sider på nettet?
Det kan være alt fra madlavning, databaser over et eller andet, sportssider, interessant læsning, mystiske påfund, gør-det-selv-forums, IQ-testeren, sjove USB-gadgets.... ALT har interesse... Det kunne jo helt sikkert også være jer selv, der havde noget der var værd at fortælle videre om. Sælger du noget helt unikt? Er der nogle sider I bruger meget? En side der kan agere diktafon? Et sted man kan se sig selv med ny frisure????

Til info er det til et magasin jeg er igang med, hvor skal der en gang om mdr kommes med en masse gode tips til hvad man kan finde på nettet. Så ALT har interesse.

Glæder mig virkelig til at høre fra jer.

:-) Dorthe

Jeg syntes at:

http://amanita-design.net/samorost-1/ og http://amanita-design.net/samorost-2/  - er vildt sejt og rigtig god underholdning.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15097
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:27

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Slap af den der kræver man tænker sig om... Det tog mig satme længe at regne ud, hvordan man fik hunden ud af buret!!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)