Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-pusher af Thorborg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan se, at E-pusher har været omtalt et par gange på forummet - jeg har læst lidt i Light-versionen, og den er jo bare super!

Ville derfor spørge om der er stor forskel mellem bogen "E-pusher 3.0" og "E-pusher Light". Går jeg glip af meget ved ikke at købe 3'eren og holde mig til gratis-versionen?

Ikke fordi, at jeg er nærig og ikke vil købe 3'eren - jeg har bare ikke lige råd til det som studerende (:

Nogen der kender lidt til forskellen mellem de to?

/ God weekend Cool

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 13:16

Light versionen er rigtig god. Men Thorborg er købmand og en klog en af slagsen, så du får selvfølgelig først alle de rigtig fede guldkorn ved køb af bogen.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 13:18

De to bøger er fuldstændig identiske, og der står ikke noget i betalingsbogen som ikke står i den gratis =/.

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 13:32

gweb:

De to bøger er fuldstændig identiske, og der står ikke noget i betalingsbogen som ikke står i den gratis =/.

Aah, jeg går ud fra, at der er en forskel mellem de to - spørgsmålet er bare hvor stor den er. Men som en start kan man måske godt bare nøjes med en Light-version?

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:37

Som en start kan du vel helt lade være med at læse bøgerne, det er jo ikke et krav for at starte en internet forretning :).

Der er vel en grund til at du har læst light versionen frem for ikke at læse den, og jeg vil tro den samme grund kan bruges til at vurdere om du vil købe den fulde version. Der står nogle gode råd fra en dygtig iværksætter.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)