Hej herinde Jeg efterlyser et firma som går ud og indhenter rengøringsopgaver. Vi taler ikke mødebooking men derimod sælgeropgaver! Mvh Jannie |
Hej Jannie,
Er der en mail, jeg kan sende dig en besked på?
Mvh
Thomas
Hej herinde Jeg efterlyser et firma som går ud og indhenter rengøringsopgaver. Vi taler ikke mødebooking men derimod sælgeropgaver! Mvh Jannie |
Hej Jannie, Er der en mail, jeg kan sende dig en besked på? Mvh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
|
Hej Ib Den ville jeg gerne være med på - for jeg er ret sikker på at opgaverene kommer kun ved benarbejde Mvh Jannie |
Ib skal være med ellers bliver det fusk ! God weekend
Mikkel |
Hej Mikkel Jeg er helt overbevist om at Ib er en seriøs voksen mand - men tak aligevel for beskeden. Og vil så herfra tænke over det du beskrev om hvem der fusker Mvh Jannie |
Sikker på SAMRS kan hjælpe dig Jannie.. Malerne har også en fin ordning til Ib. Og ja vi har fundet på andet godt til andre brancher ;-)
Mikkel |
Hej Mikkel Tak for dit bud. Men er sikker på at jeg vil vælge den rigtige samarbejdspartner fremover. Du var da vist også i SAMRS ik? Forsat god Weekend Jannie |
Hej igen. Jeg tror Kim fra SAMRS ville blive ked af hvis du spurgte ham om jeg var med hos dem Vi har været i meget klammeri og de ville have os i retten for at tage nogen af deres kunder og deres koncept. Nogen tror de kan få et helt marked for sig selv og der ikke findes konkurrence Men Rengoringsgruppen.dk er som sagt til salg, så kan være du/i kunne få kunder den vej igennem. Vi fik ikke penge fra partnere, men der kommer da lidt tilbud fra de steder vi har reklameret..
Mikkel |