Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugte cylker videres..god ide?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Når man så ydermere tænker på at man kan få en helt ny cykel fra 1200 hos fx Harald Nyborg, så kan jeg ikke forstå at der er et marked for en cykelhandler der sælger brugte cykler. Især ikke når jeg ser de priser denne type cykelhandlere har.

Det kan måske være at det er fordi at nogen folk gør det af miljømæssige årsager / går indfor genbrugs mentalitet.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 20:57

tvivler på man kan købe en brugt cykel og nøjes med en gang polish og så sælge den dobbelt op....

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 20:59

Hej Partisalg, hvad er det du basser dine tal på??

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 00:10

Er jeg den eneste som godt kan se konceptet udfra devicen om at ikke alle er tilfreds med en cykel fra bilka eller harald nyborg til kr. 1200 ?

Vi er nogen (og det er iøvrigt et stigende marked), som køber cykler, der nemt koster 10.000 - 50.000 kr. (især mtb og racercykler)
En cykel som er et par år gammel og har kostet 30.000 kr., kan da godt sælges med god fortjeneste hvis den købes billigt og sættes i stand for et mindre beløb procentmæssigt.

Når man skal ud og købe en ordentlig brugt cykel, så kan det være fedt med den ekstra sikkerhed en officiel forhandler giver (lidt ligesom der er marked for brugte biler via forhandlere). Spørgsmålet er så kun hvor stort markedet er i det lokale område men slår sig ned på, for der er ingen tvivl om at der er et marked for det.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 00:47