Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugte cylker videres..god ide?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Når man så ydermere tænker på at man kan få en helt ny cykel fra 1200 hos fx Harald Nyborg, så kan jeg ikke forstå at der er et marked for en cykelhandler der sælger brugte cykler. Især ikke når jeg ser de priser denne type cykelhandlere har.

Det kan måske være at det er fordi at nogen folk gør det af miljømæssige årsager / går indfor genbrugs mentalitet.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 20:57

tvivler på man kan købe en brugt cykel og nøjes med en gang polish og så sælge den dobbelt op....

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 20:59

Hej Partisalg, hvad er det du basser dine tal på??

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 00:10

Er jeg den eneste som godt kan se konceptet udfra devicen om at ikke alle er tilfreds med en cykel fra bilka eller harald nyborg til kr. 1200 ?

Vi er nogen (og det er iøvrigt et stigende marked), som køber cykler, der nemt koster 10.000 - 50.000 kr. (især mtb og racercykler)
En cykel som er et par år gammel og har kostet 30.000 kr., kan da godt sælges med god fortjeneste hvis den købes billigt og sættes i stand for et mindre beløb procentmæssigt.

Når man skal ud og købe en ordentlig brugt cykel, så kan det være fedt med den ekstra sikkerhed en officiel forhandler giver (lidt ligesom der er marked for brugte biler via forhandlere). Spørgsmålet er så kun hvor stort markedet er i det lokale område men slår sig ned på, for der er ingen tvivl om at der er et marked for det.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 00:47

Personligt ville jeg aldrig købe en cykel i bilka eller lingende da de jo ikke holder meget mere end et år før de falder fra hinanden hvis de bliver brugt jævnligt.

Jeg ville gerne købe en cykel brugt hvis jeg kunne spare 500 - 1000,-. Og når man køber brugt privat skal man jo vide hvad man skal gå efter, plus at der oftest ikke vil være garanti er på cyklen.

Som jeg ser det vil kunsten ligge i at kunne købe de rigtige cykler således at de materialer og den tid og der skal bruges på at gøre dem klar til salg vil være minimal. Og så samtidig at kunne sælge konceptet: ved at købe en brugt cykel for du mere for penge og hjælper samtidig  miljøet.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 191
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 12:45

jeg tænker mere på at sådan en som mig selv... Jeg er en ung pige som kun skal bruge en cykel et par gange om året. JEg vil gerne give fx. 800-900 kr. pr. cykel. Og gernen noget jeg kan købe over nettet. Hvis det er i nær området kan man nemt selv hente men ellers så at de blev kørt ud.

Jeg bor i en lille by og vi har ca. 1 - 1,5 time til det næremste sted hvor man kan købe en cykel.
For mig skal den ikke være vild pæn den skal bare kunne komme fra A til B.
( og jeg tror ikke jeg er den enste der har det på denne måde )

Jeg ved faktis at der ligger en cykelhandler i Bork som har god held med dette og har haft det i langtid. Men han har ikke helt fuldt med tiden om fx. at komme på nettet eller andet.
Han køre ud 1 eller 2 gange om mdr. til vores by og det samme til en masse andre byer. ( Det er et fuld tids job ) at dømme efter hans bil, hus , påklædning m.m. så gå det hvis ikke helt dårligt. :) 
Han yder også første hjælp til cyklen, som at lappe dæk m.m.

Jeg tror på det, og jeg tror man skal starte stille op med evt. beholde sit job også arb med det her i fritiden indtil det er kørt op. :)

Varme Hilsner her fra.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 16:39

på østerbro er der en butik der køber / sælger brugte cykler. Du kan prøve at høre dem ad?? Nøjsomhedsvej 5 - 2100 København Ø - Tlf. 3526-3550

http://www.brugtecykler.dk/

Her ernogle link du kan kigge på, men det er ikke så næmt som det ser ud til, det kræver meget arbejde sådan en forretning, og det er tit det ikke betaler sig med hverdagscykler.

Jeg handler selv med brugte cykler, men det er cykler der er maks 3 år gamle og har en værdi af 30.000 -65.000 som ny pris denne gang, dem køber jeg så for 10-20.000 og der fra skiller dem ad, renser dele og sælger, og så fikser jeg stellet, evt. ridser, stenslag, og så har jeg tjent det dobbelte. så det er meget sjovere at tjen 15-20 k end 2 så.. 

Men jeg ønsker dig held og lykke, og hvis det er kan du henvende dig til mig, så kan jeg godt sælge dele til engro pris til dig, eller hvis du har brug for teknisk hjælp.. 

Og internettet vil nok være det bedste sted at starte , med en fin webshop, Eller cykelgalleri / ebay.

Good Luck, 

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 00:45

Hmmmmm tror ike nogen gider købe brugte cykler online. Man skal jo se og føle på cyklen før man køber den.

¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 15:12

Denne her cykelbiks, ligger lige i nærheden af mit hjem. De har kun brugte cykler. 
http://www.baisikeli.dk/

Der er så fucking mange mennesker, hele tiden. Gaden er altid fuld af store grupper af amerikanere, der forsøger at lære at køre på cykel, mens de grinende - med cykelhjelmen omvendt på hovedet - forsøger at lære at holde balancen, mens de testkører op og ned af gaden.
Jeg tror - uden at vide det - at det primært er udlejningen der trækker folk til - nogle gange i grupper af 30-40 mennesker, der spærrer hele området, mens de lykkeligt ringer med klokkerne. 

Der er helt klart et marked for denne her slags ting. 
Men jeg er helt sikker på, at de her drenge har noget massiv markedsføring eller mund-til-mund ting kørende (måske Mikes cykelture?) for hvordan alle de mennesker finder den lille biks i vores stille område, er mig en gåde. 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)